Gå til innhold

Hva slags kvinner tenner dere på?

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Vises i hvertfall godt under kjolen at Kelly Brocks bruker KORSETT ...figurformer under klærne .Men hun er flink å kle seg og fremheve figuren ...det skal hun ha .Men - no problem å få omtrent samme figur om jeg også jukser litt med god gammeldags korsett undertøy ...

Men...i bilde nr 2 har hun kun på seg en hvit bikini, og det er ikke juks med korsett. Fine former!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestdeluxe

Vises i hvertfall godt under kjolen at Kelly Brocks bruker KORSETT ...figurformer under klærne .Men hun er flink å kle seg og fremheve figuren ...det skal hun ha .Men - no problem å få omtrent samme figur om jeg også jukser litt med god gammeldags korsett undertøy ...

Hun var da som nevnt tidligere her ganske fin i bikini på bilde #2, der er det vel ikke mulig å jukse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av tråden: "Hva slags menn tenner dere på"...

Menn på KG, hva slags type kvinner tenner dere på?

Kom igjen, beskriv og legg ut nå...

Som jeg har sagt tidligere, betyr egentlig ikke utseende så mye.

Kvinner som er gode og runde kan ha en humor som kan få meg til å bli helt mo i knærne. Dette er utrolig sjarmerende.

Det jeg mener er at man skal ha god selvtillit. Like det man ser i speilet. Slikt tenner jeg på. Liker ikke den sjenerte typen.

Jeg har muligens en blondefetish hahaha :fnise:

Men dette mener jeg er ei vakker kvinne Cameron Diaz

Cameron Diaz

Sharon Stone er også ei kvinne med naturlige former som jeg finner vakkert

Men som sagt. BELIEVE IN YOUR SELF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Liker ikke den sjenerte typen.

Har du et par eksempler/linker til kjendiser som er "sjenerte" så vi vet hva du mener?

Cameron og Sharon kan jo være småsjenerte...og selv om en jente liker seg selv og er sikker på jobb, kan hun være litt småsjenert overfor menn, vettdu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et par eksempler/linker til kjendiser som er "sjenerte" så vi vet hva du mener?

Cameron og Sharon kan jo være småsjenerte...og selv om en jente liker seg selv og er sikker på jobb, kan hun være litt småsjenert overfor menn, vettdu.

Nå var jo ikke det innlegget i utgangspunktet skrevet for forklare hva jeg mener.. hæhæ men jeg skal alikevel si et par ord

At kjendiser som Sharon Stone og Cameron Diaz er sjenerte som du sier kan vel kanskje ha noe med 1000 paparazzi som ståår og knipser bilde av deg med en gang et klesplagg forsvinner.

Samme var det med ei vakker kvinne med navn Demi Moore og Heather Locklear. Sistnevnte var sammen med Tommy Lee (Motley crue) og de var på en naturiststrand. Tommy Lee kunne bare slenge av seg badebuksa mens Heather måtte beholde bikinien på.

Så bruke kjendiser som eksempler er ikke lett.

Men med sjenerte mener jeg folk som ikke våger å vise hvem dem er.

Med eller uten klær. Ha troen på seg selv. Livsglede = SJARM

Håper dette hjalp hæhæ

¤¤NonJuan¤¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Nå var jo ikke det innlegget i utgangspunktet skrevet for forklare hva jeg mener.. hæhæ men jeg skal alikevel si et par ord

At kjendiser som Sharon Stone og Cameron Diaz er sjenerte som du sier kan vel kanskje ha noe med 1000 paparazzi som ståår og knipser bilde av deg med en gang et klesplagg forsvinner.

Samme var det med ei vakker kvinne med navn Demi Moore og Heather Locklear. Sistnevnte var sammen med Tommy Lee (Motley crue) og de var på en naturiststrand. Tommy Lee kunne bare slenge av seg badebuksa mens Heather måtte beholde bikinien på.

Så bruke kjendiser som eksempler er ikke lett.

Men med sjenerte mener jeg folk som ikke våger å vise hvem dem er.

Med eller uten klær. Ha troen på seg selv. Livsglede = SJARM

Håper dette hjalp hæhæ

¤¤NonJuan¤¤

Det finnes mange utadvendte, livsglade mennesker som har sjenerte trekk. Visste du også at de fleste skuespillere (ja, mange er kjendiser) omtaler seg selv som sjenerte?

Tror du har misforstått litt hva "sjenert" betyr.

En person er sjelden 100% sjenert, men kan ha enkelte sjenerte trekk. Det kan jo bare være sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Som jeg har sagt tidligere, betyr egentlig ikke utseende så mye.

Kvinner som er gode og runde kan ha en humor som kan få meg til å bli helt mo i knærne. Dette er utrolig sjarmerende.

Så runde og gode jenter er stygge, men de kan ha en fin personlighet? Er det det du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constanze

Når det gjelder Cameron Diaz så tror jeg ikke hun er så veldig sjenert. Damen oser sex og har i flere intervjuer sagt at det er sex som holder henne ung og at sex er veldig viktig for henne. Hun elsker sexy undertøy og mener at verden hadde blitt et bedre sted dersom flere hadde satt større pris på god se litt oftere.

Hun har også sagt at sex er et glimrende middel for å stresse ned.

At hun er så frittalende og åpen når det gjelder sex - i tillegg til et blidt og vakkert ansikt og flott kropp jør henne til drømmekvinnen for så mange menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange utadvendte, livsglade mennesker som har sjenerte trekk. Visste du også at de fleste skuespillere (ja, mange er kjendiser) omtaler seg selv som sjenerte?

Tror du har misforstått litt hva "sjenert" betyr.

En person er sjelden 100% sjenert, men kan ha enkelte sjenerte trekk. Det kan jo bare være sjarmerende.

Uhm som sagt Anonym

Enten er du sta eller utrolig kverulerende

Sjenert = Blyg, usikker, innadvendt, forlegen etc.

Men spørsmålet var hva man tenner på. Ikke vik fra temaet

Om du er 97,6 % Sjenert eller om du er 10,3 % har da ingenting med saken å gjøre.

Jeg sier bare at jeg ikke tenner på kvinner som ikke har troen på seg selv.

Slik er det, take it or leave it.

Jeg er 99,35% ikke Sjenert

¤¤NonJuan¤¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto nok ikke så mye om klesstørrelser, høyde, vekt, BH-str. osv. der. Hun var søt, men absolutt ikke vakker. Hun virker nokså enkel. :) Kroppen hennes er kjempefin!

1,73 m
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så runde og gode jenter er stygge, men de kan ha en fin personlighet? Er det det du mener?

Skratt!!!!

Om man sitter å propper i seg :popcorn::popcorn: gir F i seg selv. Ikke tar de minste tiltak til kroppen sin finner jeg ikke det noe særlig attraktivt.

Men jo, Runde og gode jenter er som sagt sjarmerende BBW.

Men hygiene og andre ting teller også. Dette gjelder selvfølgelig for alle typer mennesker. Du kan godt se ut som Cameron Diaz men lukte som en utgått porsjon med Kjøttdeig.

Det handler om å ta vare på seg selv. Være glad i den man er

¤¤NonJuan¤¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skratt!!!!

Om man sitter å propper i seg :popcorn::popcorn: gir F i seg selv. Ikke tar de minste tiltak til kroppen sin finner jeg ikke det noe særlig attraktivt.

Men jo, Runde og gode jenter er som sagt sjarmerende BBW.

Men hygiene og andre ting teller også. Dette gjelder selvfølgelig for alle typer mennesker. Du kan godt se ut som Cameron Diaz men lukte som en utgått porsjon med Kjøttdeig.

Det handler om å ta vare på seg selv. Være glad i den man er

¤¤NonJuan¤¤

Så runde og gode kvinner lukter som oftest vondt og spiser hele tiden? Og er stygge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så runde og gode kvinner lukter som oftest vondt og spiser hele tiden? Og er stygge?

Ja det er jo det jeg skriver ikke sant?

Trekk ned brillene fra topplokket og les igjen!

Eller skal jeg holde lyset for deg så du ser? :lete:

Endret av NonJuan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Ja det er jo det jeg skriver ikke sant?

Trekk ned brillene fra topplokket og les igjen!

Eller skal jeg holde lyset for deg så du ser? :lete:

Men du insinuerer det. Hvorfor ikke innrømme det? Gode og runde kvinner har bare personlighet og humor å tilby. Muligens. De har i alle fall ikke utseendet med seg. De BBW greiene forstår jeg meg heller ikke på. Hvorfor beautiful? BBWs handler jo definitivt ikke om utseende og sex-appeal. Det blir jo en selvmotsigelse. Enig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Men du insinuerer det. Hvorfor ikke innrømme det? Gode og runde kvinner har bare personlighet og humor å tilby. Muligens. De har i alle fall ikke utseendet med seg. De BBW greiene forstår jeg meg heller ikke på. Hvorfor beautiful? BBWs handler jo definitivt ikke om utseende og sex-appeal. Det blir jo en selvmotsigelse. Enig?

Du var da litt av en kverulant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gutt21

Jeg er ekstremt svak for svenske veltrente jenter. Bare jeg hører en svensk jente så blir jeg helt mi i knærne :D

Generelt er det veltrente jenter med langt pent hår og som gjærne er litt solbrun i huden som tiltrekker meg. Et pent smil også så er jeg fort solgt! Jeg legger veldig godt merke til øynene og generelle trekk i ansiktet. For mye sminke og dill dall er bare turn-off for meg.

http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00738/Tone-Damli-Aaberge_738831i.jpg

Ahh!

Endret av Het Potet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ja hun er sikkelig søt:)kjøpte vg i dag og hun var jo på forsiden helt nydelig jente med en utrolig kul klesstil.

Jepp, jeg får i alle fall skikkelig stå av henne der hun sitter med skinnende sorte lakk thigh-high-boots og nydelig leppestift....feminin og utrolig fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolita___

Ja, vi er heldige vi som har en slik kropp. Finnes så mange stygge kropper, og de er alltid flinke til å kritisere, så de har jeg ingen respekt for. Og det sier jeg rett ut, for det er ikke slik at det er så enkelt med en slik vakker kropp heller..menn tør ofte ikke ta kontakt så det er ikke bare bare heller. Men så liker jeg best dem de menn som har en like flott kropp selv også.

og hva er greia med at hu ene som skrev her at kelly bruker korsett og har silikon??Utifra disse badedrakt bildene ser du at jenta har definerte former so om hun har silikon det kler hun.Ingen korsetter og silikoner kan hjelpe deg om du har en fucked up kropp fra naturens side.Så slutt å var så utrolig missunelig på jenter som fakktisk har en nydelig kropp.

Endret av Het Potet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

og hva er greia med at hu ene som skrev her at kelly bruker korsett og har silikon??Utifra disse badedrakt bildene ser du at jenta har definerte former so om hun har silikon det kler hun.Ingen korsetter og silikoner kan hjelpe deg om du har en fucked up kropp fra naturens side.Så slutt å var så utrolig missunelig på jenter som fakktisk har en nydelig kropp.Blir sikkelig irritert av sjalu kjerringer med 20 kg for mye på kroppen.

Enig. Og selvsagt bruker man korsett for å fremheve kroppen enda bedre, ikke for at man trenger det. Før gjorde jeg alt for å skjule kroppen, nå er jeg stolt over å være så heldig fra naturens side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...