Viggo Skrevet 26. august 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 26. august 2010 Nå var det lenge siden jeg har vært her inne å tittet! Takk for tilbakemeldinger Livet mitt tusler å går, kroppen blir på en måte litt lettere med jevne mellomrom noe jeg også får høre av kolleger og folk som er rundt meg ofte for tiden. Har vært ute med kamerater noen ganger, trent en del og gjort veldig mye ut av hobby ting. Savnet er av en eller annen grunn veldig til stede når jeg legger meg, og jeg ligger mye søvnløs om nettene. Har aldri vært av typen som blir satt ut av den grunn og tar det igjen med noen power-naps her og der resten av døgnet, på trikken, i lunsjen eller når jeg har kommet meg hjem for dagen. Noe man virkelig merker når slikt skjer i livet ditt er at de fleste rundt deg plutselig blir så utrolig forståelsesfulle. Sjefen kom bort til meg tidligere i sommer og spurte om ikke jeg kunne kalle det for en dag, dra hjem og slappe av. Klokken var da 12-13 og jeg hadde vært på jobb i 3-4 timer. For en lettelse! Det var en vannvittig tung morgen frem til han stoppet meg i arbeidet og foreslo det. Jeg har flere ganger blitt spurt om å komme på middag hos venner og bekjente, og blir ringt etter hver torsdag-fredag og spurt om jeg ikke vil være med ut i helgen. Alt dette hjelper så ubeskrivelig mye! Tidenes kjipeste sommer har også gitt meg noen positive erfaringer om hvordan man kan få hjelp av venner og familie gjennom virkelig tunge stunder. Deilig tanke å tenke at man har disse folkene rundt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå