Gå til innhold

Da er jeg meldt inn i denne klubben.

Viggo

Anbefalte innlegg

Huff, får utrolig vondt av deg, Viggo. :tristbla:

Det å bare tenke over alle de fine tingene er rett og slett selvpining. Prøv å ikke gjør det, selv om det er vanskelig.

Jeg fatter heller ikke hvordan hun kan drite fullstendig i alt dere har hatt og være utro. I tillegg i såpass stor grad.. Merker jeg blir kvalm.

Du sier hun er fantastisk.. Jeg er ikke helt enig.. Hun har faktisk vært utro mot deg, løyet og behandlet deg som dritt. Absolutt hatt null respekt for dine følelser og din person, noe hun også viser etter du fant ut av utroskapet....

Slutt å tenke på hvor "bra" hun var! Det finnes bedre damer til deg der ute, det er jeg helt sikker på! Du virker selv som en flott, oppegående og smart fyr, så det blir nok ikke noe problem! Kanskje dette også var til det beste for deg.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Vet viggo, vet... har vert nøyaktig samme sted selv. over tid så jeg at hun bare brukte meg, og at jeg aldri betydde en flis for henne. Håper det ikke har vert like ille fatt hos deg!

Heng med gutta, tren mye, og kvitt deg med ALT som minner deg om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heng med gutta, tren mye, og kvitt deg med ALT som minner deg om henne.

Enig med BM - rydd henne ut av livet ditt! Ikke tenk for mye på minnene fra en tid da hun (forhåpentligvis) fremdeles respekterte deg. De minnene var tydeligvis ikke verd mye for henne ettersom hun tråkket på dem på den verste tenkelige måte. Den dagen kommer tidsnok da du kan se tilbake på den fineste tiden uten smerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror faktisk du allerede er på god vei til å komme deg igjennom dette på en god måte Viggo. Ser du skriver at "hun var en fantastisk jente"... Dette vil ta tid - ja, men du er ennå ung og du fortjener nok noen som er mye bedre. Utroskap er det største sviket en kan gjøre mot noen. Ville du vurdert å leve sammen med noen som har sveket deg så mye? Vil du leve sammen med noen som du ikke har tillitt til? Det gnager deg opp innvendig og ødelegger deg. Det er DITT liv, og ingen andre skal få styre det annet enn deg selv. Stå på - det VIL bli bedre, og det vil faktisk gå HELT over. Du er sterk og reflektert, og vil komme deg igjennom dette med hevet hode og med en følelse av å ha gjort det riktige. Tro meg - jeg har vært der selv. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Viggo.. Fikk vondt av deg jeg! :tristbla: De fleste av oss har jo vært igjennom kjærlighetssorg, men det sviket og sjokket du har vært i tar jo litt tid å komme igjennom.. :tristbla:

Det kommer noen faser i din vei nå. Sorg, rastløshet, miste matlyst, søvn, sinne, tårer, spørsmål.. Sorg er delt opp i flere faser og du kommer til å komme igjennom dem.

Vet ikke om det er noe trøst, men for hver dag vil det gå litt lettere. Plutselig en dag har det gått minutter uten at du har tenkt på henne og en dag tar du deg selv i å både le og sove godt.

Og enda litt senere vil du oppleve forelskelse igjen og et nytt menneske som vil elske deg. Det føles ikke sånn nå, men det kommer!

Og før den tid, skal du finne glede i ditt eget selskap og med venner og kjente.

Det er vondt vondt vondt, men du vokser på det og kommer over det, ikke enda.. men til slutt. Et skritt av gangen og en dag av gangen.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med forhold selv, men jeg tror jeg har nok innlevelse til å kunne leve meg hvertfall litt inn i hvordan du har det nå. Og det må være vondt! Håper virkelig at det ordner seg for deg, det fortjener du! Vet at du har hørt det før, men sier det like vel: Det blir bra igjen! Og du virker som en skikkelig grei fyr, så du kommer helt sikkert til å møte ei som du fortjener! Masse lykke til! Håper det snart går bedre med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg syntes var sjuk med denne historien er hvordan kvinner klarer å årsaksforklare for seg selv at dersom forholdet var bra så ville hun aldri ha vært utro.

Er det ikke når forholdet er dårlig man skal anstrenge seg litt ekstra? Tror kvinner virkelig at det å være utro hjelper på forholdet? At dt å ligge med andre gjør det bedre?

Jeg lurer på hvordan kvinner klarer og ligge med to forskjellige menn på samme tid uten at det blir oppdaget annet enn tilfeldigheter?

Tyder ikke det på skuespill kanskje? Kan man egentlig se seg selv i speilet når man er så falsk?

Igjen, utroskap burde vært kriminalisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RESPEKT til deg Viggo. Om noen måneder, ett år, kanskje to, vil du ligge på sofan og holde rundt ei aen jente, ei som du er enda mer glad i enn hun som gjorde deg så vondt. Og da vil du bare være glad for at det ikke ble deg og ex'en. Den dagen kommer, LOVER!!! Har opplevd det selv. Og jeg vet at jeg ikke er den eneste.

Nå som du er på bånn, kan det faktisk bare gå én vei, og det er oppover!!! Vær stolt av deg selv for at du var sterk nok til å si nei til henne! Jeg beundrer deg.

:troest: Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg syntes var sjuk med denne historien er hvordan kvinner klarer å årsaksforklare for seg selv at dersom forholdet var bra så ville hun aldri ha vært utro.

Er det ikke når forholdet er dårlig man skal anstrenge seg litt ekstra? Tror kvinner virkelig at det å være utro hjelper på forholdet? At dt å ligge med andre gjør det bedre?

Jeg lurer på hvordan kvinner klarer og ligge med to forskjellige menn på samme tid uten at det blir oppdaget annet enn tilfeldigheter?

Tyder ikke det på skuespill kanskje? Kan man egentlig se seg selv i speilet når man er så falsk?

Tilbake til historien mener du? Lite sannsynlig at det som ikke fungerte før skulle fungere nå, spør du meg.

Ekteskapsloven har blitt endret mange ganger i årenes løp. Oftest er det bare små endringer som har blitt gjort.

Les mer her

Innlegget endret iht reglene

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei viggo.

Har lest hele tråden her og føler med deg . Har som noen andre her opplevd tilsvarende selv.

Mitt råd til deg er , som også endel andre her sier : Kom deg over det.

Høres sikkert brutalt og dumt ut for mange dette , men det som ikke tar livet av deg , gjør deg sterkere. Viktigste er vel også å ikke gjøre noe teit og lite gjennomtenkt.....

Ønsker deg lykke til vidre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det er dette man kaller livets opp og nedturer. Det er stunder som dette man virkelig merker at man lever.. Og det gjør vondt, det gjør helt Fu**ings vondt!! Men som bestemor alltid sa, ta tiden til hjelp. gråt alt du trenger, så skal se at solen atter vil skinne for deg, når kroppen har grått ut alt av smerte. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Og straffen burde være steining eller? :sarkasme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

steining virker vel litt brutalt.

Hva med vanlig glattcelle og bøter slik man får dersom man betaler for sex eller røyker en joint?

Eller er det for streng straff synes du med tanke på ødeleggelsene utroskap skaper for samfunnet?

Vi antar jo at færre menn vil betale for sex siden det er straffbart, så da kan det jo tenkes at færre ville vært utro dersom det hadde vært kriminalisert, eller hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg så jævlig godt!!! Noe lignende skjedde med meg og jeg trodde regelrett jeg skulle dø. Men det tar den tiden det tar og ting kommer til å gå mye bedre etterhvert selv om det høres utrolig banalt å si når man har det vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor folk som er i et forhold kan være utro engang jeg... :sjenert:

Nei, du skjønner det ikke før det helt plutselig skjer med deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :)

Først må jeg bare takke dere hele veien fra og med den dagen jeg opprettet denne tråden. Uvurderlig deilig å få hyggelige klapp på skuldre både herfra og fra folk jeg treffer rundt meg, familie og venner :) Og bare så dere vet det; jeg har vært innom å kikket her i ny og ne for å oppmuntre meg selv, men har ikke skrevet selv i fare for å skrive noe jeg ville angre på...

Akkurat nå går det bedre med meg. Jeg har mine opp og nedturer fra dag til dag eller fra morgenen til ettermiddagen og kvelden, men alt i alt kan jeg ikke si annet enn at jeg føler meg, etter forholdene, ganske bra :)

Det jeg syns er verst er den følelsen jeg får av å være alene. Den kommer som kastet på fra tid til annen. Føles tomt og ensomt. Også er det jo selvfølgelig det med det sviket, det er rart. Veldig rart.

Når det er sagt så får jeg jo tid til alt jeg vil gjøre. Jeg kan velge å gjøre akkurat de aktivitetene jeg ønsker å bruke den lille tiden jeg har til overs, handle det JEG vil ha, lage den maten JEG vil spise, høre på den musikken JEG liker og lese så lenge JEG vil på senga. Faktisk så tar jeg meg selv i å tenke; - OJ, nå må jeg ikke være så egoistisk og bare tenke på meg selv. Helt til jeg kommer på at det er kun meg. Hehe. Når jeg kommer på dette er det akkurat som kroppen blir kastet rundt i en karusell av følelser, men det roer seg etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres bra ut Viggo :)

Du har kommet inn i en ny fase ser det ut til.

Det å akspetere sin nye tilværelse -og kjenne på den.

Som du sier : en karusell. Slik kan det sikkert være en stund

fremover.

Allikevel er du noen erfaringer rikere, og du vil oppleve nye sider ved deg selv som du sier. Den perioden du er igjennom nå gjør deg godt for å forberede deg på eventuelt neste kjærlighetsforhold når det eventuelt kommer.

Kos deg gjennom sommeren og nyt livet som singel ! Vær tålmodig, og pleie både det fysiske og psykiske. Det er mitt råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres bra ut Viggo :)

Du har kommet inn i en ny fase ser det ut til.

Det å akspetere sin nye tilværelse -og kjenne på den.

Som du sier : en karusell. Slik kan det sikkert være en stund

fremover.

Allikevel er du noen erfaringer rikere, og du vil oppleve nye sider ved deg selv som du sier. Den perioden du er igjennom nå gjør deg godt for å forberede deg på eventuelt neste kjærlighetsforhold når det eventuelt kommer.

Kos deg gjennom sommeren og nyt livet som singel ! Vær tålmodig, og pleie både det fysiske og psykiske. Det er mitt råd.

Det man altså lærer seg i dette livet, er at (veldig mange) folk ikke er til å stole på i denne verden (av ulike årsaker).

Men er det konstruktive erfaringer?

Det er i hvert fall ikke noe positivt.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...