Livets datter Skrevet 25. september 2003 #1 Del Skrevet 25. september 2003 Tror jeg skal finne frem hekksaksa eller ljåen og "gjørra det sjæl" snart, for snart koster det jo en måneds-lønn å få stussa et par hårstrå!!! Hva betaler dere for en vanlig hårklipp, og hvor? Gode tips og råd mottas med takknemlighet...:evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2003 #2 Del Skrevet 25. september 2003 Betaler 460,-, nothing included. MEN: frisøren jeg går til, er veldig flink til å klippe, så jeg betaler med et smil. For meg er det viktig med en frisyre som funker også i hverdagen, og ikke en du må stå foran speilet i lange tider for å style. Der ligger forskjellen mellom en god og en mindre god frisør, i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 25. september 2003 #3 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg betaler 330, og er kjempefornøyd hver gang. Går til fast frisørdame. Hvis jeg skal ha et par fargestriper, koster det 550. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 25. september 2003 #4 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg klippet meg på mandag, fra ganske langt til over skuldrene. Har masse og tykt hår med fall i, så det er ikke gjort i en fei å klippe det. Når jeg skulle ha av så mye som denne gangen, så holdt frisøren på i 1 time og 45 minutter, da er vask og styling inkludert. Betalte 550 kroner og synes egentlig ikke at det er ille for så mye jobb. Og så ble jeg så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har superkort hår og klipper meg sånn ca hver 6-7 uke for å klare å holde det så kort. For det betaler jeg kr. 430.- Synes det er helt greitt. Klart det er jo penger i løpet av en måned, men det er min store "svakhet", frisører. Jeg ser på det som viktig velvære og selv-"nytelse". Jeg klipper meg på en "in" salong i Tromsø og er MEGA fornøyd med frisøren min. Har hatt fast i 5-6 år nå, minst. MEN, var å skulle få stusset håret til datteren min her en dag, på en annen salong. Hun brukte 10 minutter på å klippe 3-4 cm rett av rundt hele, og for det betalte jeg kr. 200.- DET synes jeg var dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2003 #6 Del Skrevet 25. september 2003 @Sofia: Klipperiet eller Benoni og Rosa??? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 25. september 2003 #7 Del Skrevet 25. september 2003 @Sofia: Klipperiet eller Benoni og Rosa??? *nysgjerrig* Klipperiet. Holdt på å si off course.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 hehe, du mente vel of course (klarte ikke å dy meg)? Jeg har gått begge steder, og for ren klipp er Barbro hos B&R uslåelig (min mening). Men nå skal jeg ikke ødelegge tråden mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 hehe, du mente vel of course (klarte ikke å dy meg)? Grrrrrrr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 Har gått ned fra 540 kr (Adam og Eva) til 300 kr (frisøren rundt hjørnet). Og redusert fargekostnader fra 500+ til det det koster med butikk-farge. Sånn går det når man kjøper dyr leilighet, ja. (Dessuten var ikke frisøren på A&E genial nok til at jeg vil betale nesten det dobbelte lenger.) Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 :o HVOR går dere og har dere kort hår?? Jeg har langt hår og betalte 870 kr for klipp og striping (2 farger). Det tok TRE timer. Helt syke priser og jeg går ikke til frisøren så ofte som jeg vil. Nå var det 4 måneder siden sist og nå måtte jeg ta meg råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 25. september 2003 #12 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg klippper meg på Toni & Guy og betaler 560 kr når jeg kun klipper meg og ca. 1100 kr når jeg striper/farver og klipper meg (annenhver gang :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. september 2003 #13 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg går til en lærling, det glemte jeg å si. Kjempedyktig! Litt billigere, men ganske mye allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. september 2003 #14 Del Skrevet 25. september 2003 Var å stusset og klippet opp håret forrige helg, tror det kom på 465 eller noe rundt der :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paff Skrevet 25. september 2003 #15 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg bruker rundt 1200,- hver gang jeg er hos frisøren, og det er fast hver 6 uke... dyrt ja, men hår og annen velvære er prioritert! Da klipper jeg tupper og evnt former (har langt hår) og striper/farger håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 25. september 2003 #16 Del Skrevet 25. september 2003 slettet av meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 25. september 2003 #17 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg går ikke til frisør hvis de ikke har ledige lærlinge-timer. Ikke pokker om jeg betaler full pris for å kappe av et par cm av manken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. september 2003 #18 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg bruker svært lite penger på frisør. Er så heldig at jeg har en frisør-mamma som tar seg av de store tingene, resten overlater jeg til en rimelig frisør som jeg er meget fornøyd med. Og ettersom jeg har en sånn frisør-mamma og er delvis oppvokst på en frisørsalong, så fikser jeg en del selv også. Får kjøpt gode produkter til en billig penge (og får en del gratis også). Hårkur klarer jeg fint å ta på meg selv liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 26. september 2003 #19 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg betaler 420 kroner hos Auster for vask, klipp og føn. Synes det er helt OK, og de gjør en god jobb. Pleier å takke nei til tilbud om rådyre kurer osv., det klarer jeg selv. Men det blir ofte til at jeg ender opp med en shampo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. september 2003 #20 Del Skrevet 26. september 2003 500 kr for striper, farging og klipp :D Lønner seg å ha en frisør i omgangskretsen Bare klipp koster 150,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå