Gå til innhold

Hva pokker er dette for rølp?!

Retz

Anbefalte innlegg

Har folk skifta nick i hytt og pine her?! :evil:

Nå har jeg ikke vært her inne på ei stund, og sliter med å oppdatere meg i det KGske kaoset, og så stemmer pinadø ikke nicka overens lenger!

Alle som har mistet seg sjæl, funnet seg sjæl, funnet igjen seg sjæl, mistet-funnet igjen-mistet-funnet osv; Vil dere vennligst - og fort som faen - skrive ei liste over hvem dere var for ca en mnd siden, og hvem dere er nå? Jeg skal ikke være vanskelig; dere trenger ikke ramse opp hvem dere har vært i mellomtida. Bare før og nå.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har det samme nicket jeg, men er nok ikke av de mest poppe, så da så...:cry:....Derfor lurer jeg nå på det motsatte - kanskje jeg skal lage en ny profil, med nye blanke høst ark?

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her' date= og se om du skjønner noe mer av den grunn. Er litt forvirret selv...

:hick:

Ja, dette hjalp virkelig på forvirringa mi. :dunke-hodet-smiley:

Lasse/Embla/Mathias osv: Det var en tanke. Det med ballene altså. Tenk om du hadde våkna en morgen og de ikke var der? Borte vekk. Pofff pofff. Hva hadde du gjort da? Eller for å si det med OJ: Hva hadde du følt da?

Hmm, dette må da være poll-materiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde kanskje følt meg lettet for alt jeg vet.. Har jo ikke prøvd akkurat den settingen der.... :wink: Eller.. har jeg det?... :sjarmor:

Nei, nå blir jeg snart beskylt for å bare være ute etter å gjør emeg selv interressant.... :roll:

Forå være alvorlig, så ser jeg også at noen har byttet, men husker ikke hvem de var før... hehe... Der har du meg.. Ikke helt til stede.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg har det samme nicket jeg' date=' men er nok ikke av de mest poppe, så da så...:cry:....:briller:[/quote']

Det der er ikke sant, Lille Anafugiaklumpen min!! For meg er du kjempepopulær!! :heiajente: :kysse: :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme nicket jeg, men er nok ikke av de mest poppe, så da så...:cry:....Derfor lurer jeg nå på det motsatte - kanskje jeg skal lage en ny profil, med nye blanke høst ark?

:briller:

Tull&tøys :fy: Vi vil ha deg akkurat slik som du er!

Dessuten er du pop!! Sånn er det med den saken! :Nikke:

Hm..klart vi må ha fugis..hm.

Mie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...