Retz Skrevet 25. september 2003 #1 Del Skrevet 25. september 2003 Har folk skifta nick i hytt og pine her?! :evil: Nå har jeg ikke vært her inne på ei stund, og sliter med å oppdatere meg i det KGske kaoset, og så stemmer pinadø ikke nicka overens lenger! Alle som har mistet seg sjæl, funnet seg sjæl, funnet igjen seg sjæl, mistet-funnet igjen-mistet-funnet osv; Vil dere vennligst - og fort som faen - skrive ei liste over hvem dere var for ca en mnd siden, og hvem dere er nå? Jeg skal ikke være vanskelig; dere trenger ikke ramse opp hvem dere har vært i mellomtida. Bare før og nå. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #2 Del Skrevet 25. september 2003 En mnd siden? .. Embla s Nå ? Mathias... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. september 2003 #3 Del Skrevet 25. september 2003 Er Embla s mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 25. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2003 Har du pådratt deg baller, Embla-Mathias? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 25. september 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 25. september 2003 Jaha. Du trives med dem? Ja? De er ikke plagsomt klamme, eller slenger i alle retninger? :forestiller seg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 25. september 2003 #7 Del Skrevet 25. september 2003 Se her, og se om du skjønner noe mer av den grunn. Er litt forvirret selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 Nå er jeg for min del vant til baller da.. Ville vært rart om de en dag ikke var på plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har det samme nicket jeg, men er nok ikke av de mest poppe, så da så...:cry:....Derfor lurer jeg nå på det motsatte - kanskje jeg skal lage en ny profil, med nye blanke høst ark? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 Nåh, så Mathias er Lasse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 Nå er det vel få som har vært så åpne rundt navnebyttet som meg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. september 2003 #12 Del Skrevet 25. september 2003 Har ikke fulgt med på alt styret, da vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 25. september 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 25. september 2003 Se her' date= og se om du skjønner noe mer av den grunn. Er litt forvirret selv... :hick: Ja, dette hjalp virkelig på forvirringa mi. :dunke-hodet-smiley: Lasse/Embla/Mathias osv: Det var en tanke. Det med ballene altså. Tenk om du hadde våkna en morgen og de ikke var der? Borte vekk. Pofff pofff. Hva hadde du gjort da? Eller for å si det med OJ: Hva hadde du følt da? Hmm, dette må da være poll-materiale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #14 Del Skrevet 25. september 2003 Har bare bytta avatar jeg da... Men jeg lurer litt på om Reza egentlig er Retz... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #15 Del Skrevet 25. september 2003 Hadde kanskje følt meg lettet for alt jeg vet.. Har jo ikke prøvd akkurat den settingen der.... Eller.. har jeg det?... Nei, nå blir jeg snart beskylt for å bare være ute etter å gjør emeg selv interressant.... Forå være alvorlig, så ser jeg også at noen har byttet, men husker ikke hvem de var før... hehe... Der har du meg.. Ikke helt til stede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. september 2003 #16 Del Skrevet 25. september 2003 Ja, jeg er egentlig en mann. Trompe le monde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #17 Del Skrevet 25. september 2003 Der møtte jeg meg selv i døra gitt!!... Pixies!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 25. september 2003 #18 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har det samme nicket jeg' date=' men er nok ikke av de mest poppe, så da så...:cry:....[/quote'] Det der er ikke sant, Lille Anafugiaklumpen min!! For meg er du kjempepopulær!! :kysse: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #19 Del Skrevet 25. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. september 2003 #20 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har det samme nicket jeg, men er nok ikke av de mest poppe, så da så...:cry:....Derfor lurer jeg nå på det motsatte - kanskje jeg skal lage en ny profil, med nye blanke høst ark? Tull&tøys :fy: Vi vil ha deg akkurat slik som du er! Dessuten er du pop!! Sånn er det med den saken! Hm..klart vi må ha fugis..hm. Mie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå