Gå til innhold

~ Sofia ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva med pakke-post! Liker overraskelser..

Eller du, hva med Rekomandert. La han få ligge å mørne litt på postkontoret...før jeg vurderer om jeg orker å "hente han ut"..

(Lurer på hvorfor han er eks og ikke nåværende?, er det noe rart eller galt med han)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ved første anledning be ham om å pusse tennene, barbere pungen og kaste joggedressen! Singeltilværelsen kan være en saga blott!!!

(Lurer på hvorfor han er eks og ikke nåværende?, er det noe rart eller galt med han)..

(Et godt poeng, som jeg håpet du ikke skulle stille spørsmålstegn ved)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ved første anledning be ham om å pusse tennene' date= barbere pungen og kaste joggedressen! Singeltilværelsen kan være en saga blott!!!

Ehhh....lurer på om jeg kommer til å angre på dette. Følte plutselig at det ikke ble helt rett liksom. Barbere pungen og kaste joggedressen... Måtte du være så direkte LD :-? ? Jeg kjenner faktisk at jeg smågriner litt på nesen her jeg sitter. Må tenke litt før jeg bestemmer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker på at han har vært sammens med deg...så må det jo være noe ved han som er bra :wink: . Samtidig så har jeg min egen eks i tankene, og han vil jeg ikke anbefale til noen. Så ekser er jo ikke ekser uten grunn.

Tror jeg står over i denne omgang. Jeg kan jo heller ta kontakt dersom jeg blir VIRKELIG ensom.. :ler:

Men takk for tilbudet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig så har jeg min egen eks i tankene, og han vil jeg ikke anbefale til noen.

Du sier noe. Det er alltid en grunn for at man velger å gå fra hverandre. Noen ganger passer man kanskje bedre med et annet menneske, men jeg ville nok ikke direkte reklamert for min eks heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessuten så er det jo noe som heter angrefrist.

Eller deponering over helgen...

Men hvis du deponerer, så er jo ulempen at du ikke får prøvd varen før du leverer den tilbake. Du kan bare ha den hjemme og kikke på den og vurdere den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tjaaa. Det var jo kanskje en tanke. Å deponere på han. Hmm. Det var lurt. Se an litt kropp og lukter og lyder og sånn. Og hvordan han er på toalettet!. "jf tråden om lyder på do" hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...