Gå til innhold

"Å hjelpes hvor trang du er"


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei TS:). Ikke ta så på vei for dette, bruke glidemiddel og god tid så går det bra. Dette er faktisk egentlig et kompliment, mye bedre å være deg enn ei med store lefser som slenger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

Jeg tror det er mye verre å få høre at man er for vid.

Jeg hadde sex med en for noen månder siden. Han sa ingen ting under sexen men da vi ferdig sier han: Herregud du må være den trangeste jeg har hatt sex med og jeg har hatt sex med maaange. Jeg viste ikke helt om jeg skulle ta det posetivt eller negatvit men jeg ble litt flau ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ting er ihvertfall sikkert TS. Du er tidenes IDIOT om du angriper han for størrelsen som ett par andre her ville gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

en ting er ihvertfall sikkert TS. Du er tidenes IDIOT om du angriper han for størrelsen som ett par andre her ville gjort!

Han gjorde jo det samme mot henne på en måte. Da får han tåle å høre det tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

TS.

Jeg tror nok ikke jeg hadde turt å si noe tilbake til han. Men jeg har snakket med han om dette i ettertid nå, og han mente det visst positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min :sjokkert:

Det er ikke så ille egentlig, han sier sånne ting og mener det alltid godt. (Han er ikke norsk og "mangler" fortsatt en del ord i ordforrådet sitt)

Men akkurat i øyeblikket ble jeg litt satt ut...

Kanskje de ikke har så store båter der han kommer fra...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ThatWoodcut

Kanskje de ikke har så store båter der han kommer fra...?

Jo, det kan være det :fnise:

Endret av ThatWoodcut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kjæresten min :sjokkert:

Det er ikke så ille egentlig, han sier sånne ting og mener det alltid godt. (Han er ikke norsk og "mangler" fortsatt en del ord i ordforrådet sitt)

Men akkurat i øyeblikket ble jeg litt satt ut...

Men ordet "båthus" var noe av det første norske han lærte seg? Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Men ordet "båthus" var noe av det første norske han lærte seg? Haha

Det var det nok ikke, men det var vel det han syntes passet best. :fnise: Jeg er imidlertid ikke sikker på om han vet nøyaktig hva et båthus er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Jeg synes det er så alt for mye fokus på å være for trang/for vid.

Vagina er veldig fleksibel, og vil trekke seg sammen/vide seg ut for å justere seg etter penis. (Krever jo selvfølgelig regelmessig sex med partner)

Om en jente er naturlig trang/vid har med andre ord lite å si, om man skal ha et langvarig forhold.

Og det skal nevnes at jeg har ei venninne som ikke synes det er noe gøy å være veldig trang. For hun kan aldri ha sex uten forplay, og må gjerne bruke en evighet på første penetrering. Trasige saker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det nok ikke, men det var vel det han syntes passet best. :fnise: Jeg er imidlertid ikke sikker på om han vet nøyaktig hva et båthus er...

Kanskje han mente husbåt? De er jo ganske så trange i forhold til de fleste hus... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diego M. Cocaine

X-dama mi var SÅ vid, at da vi pulte så kjentes det omtrent ut som om jeg hadde stukket pikken mi ned i ei bøtte med lunkent vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThatWoodcut

Kanskje han mente husbåt? De er jo ganske så trange i forhold til de fleste hus... :lol:

Han mente det som noe positivt i hvert fall, og det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

X-dama mi var SÅ vid, at da vi pulte så kjentes det omtrent ut som om jeg hadde stukket pikken mi ned i ei bøtte med lunkent vann.

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-dama mi var SÅ vid, at da vi pulte så kjentes det omtrent ut som om jeg hadde stukket pikken mi ned i ei bøtte med lunkent vann.

Eh, OK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg ble fingret her en dag, så uttalte han plutselig: "Å hjelpes hvor trang du er, hvordan går det ann å putte noe inn her i det hele tatt?".

Jeg kjente jeg ble veldig flau... Hva skal man liksom gjøre i en slik situasjon?

Det blir litt som om du skulle sitte og runke han en dag og så *plutselig* uttale: "Åh, hjelpes! Hvor diger du er! Hvordan er det mulig å putte den opp noe sted i det hele tatt??".

Tror du han ville blitt flau og tatt det som en fornærmelse? Han ville ikke det. ;-)

At du er trang er jo bare positivt. Dere har jo knullet før, sant? Så han vet meget godt at det er mulig å få... noe... puttet inn der?

Så tror ikke du skal tenke så mye på det. Han mente det garantert bare godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnonymBruker

Det blir litt som om du skulle sitte og runke han en dag og så *plutselig* uttale: "Åh, hjelpes! Hvor diger du er! Hvordan er det mulig å putte den opp noe sted i det hele tatt??".

Tror du han ville blitt flau og tatt det som en fornærmelse? Han ville ikke det. ;-)

At du er trang er jo bare positivt. Dere har jo knullet før, sant? Så han vet meget godt at det er mulig å få... noe... puttet inn der?

Så tror ikke du skal tenke så mye på det. Han mente det garantert bare godt. :)

Toppstarter her... Nei, vi har ikke hatt samleie før, og nå vet jeg ikke om jeg tør heller, om jeg er så trang som han sier. Tenk om han ikke kommer inn!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Toppstarter her... Nei, vi har ikke hatt samleie før, og nå vet jeg ikke om jeg tør heller, om jeg er så trang som han sier. Tenk om han ikke kommer inn!?

Hvis du ikke er kåt (og våt) vil han ikke komme inne. Om du så er "stor som et båthus" (hehe) så hjelper det ikke det spor hvis du er tørr og ikke det grann lysten. Men hvis du derimot er skikkelig kåt og våt vil han gli inn på en-to-tre. Sannsynligvis med noe hjelp til å komme i rett stilling fra deg, han er vel ikke så veldig erfaren heller?

Hvis du lager en knyttneve med en hånden og prøver å dytte inn pekefingeren til den andre hånden i hullet på knyttneven (mellom pekefingeren og tommelen) vil du merke at det går heller dårlig. Fordi det er tørt. Kun derfor. Hvis du suger og sleiker litt på pekefingeren og så dytter den gjennom hullet i knyttneven vil du se at den glir inn lett som bare det, selv om du knyter sammen neven aldri så hardt.

Det hele handler bare om å være våt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Toppstarter her... Nei, vi har ikke hatt samleie før, og nå vet jeg ikke om jeg tør heller, om jeg er så trang som han sier. Tenk om han ikke kommer inn!?

Oh, og PS: TS står for trådstarter, ikke "toppstarter"! hehe XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...