Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Jeg ble fingret her en dag, så uttalte han plutselig: "Å hjelpes hvor trang du er, hvordan går det ann å putte noe inn her i det hele tatt?". Jeg kjente jeg ble veldig flau... Hva skal man liksom gjøre i en slik situasjon?
Gjest ThatWoodcut Skrevet 24. juni 2010 #2 Skrevet 24. juni 2010 Si "Å hjelpes så liten du er, hvordan får du den inn i det hele tatt?" Det er jo ikke noe du kan gjøre noe med uansett...
Gjest ThatWoodcut Skrevet 24. juni 2010 #3 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har forresten fått høre at jeg er som et stort båthus...det var ikke så mye å gjøre da heller...
minni123 Skrevet 24. juni 2010 #4 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har forresten fått høre at jeg er som et stort båthus...det var ikke så mye å gjøre da heller... Tuller du? Hvem sier sånt? Ærlig talt... 1
Gjest Trissa Skrevet 24. juni 2010 #5 Skrevet 24. juni 2010 Har også fått høre at jeg er veeldig trang/for trang :D Og det går ikke inn to mannsfingre der, det stopper opp før de når knokene.. Men se det positive i det..Vi er iallefall ikke vide :DD
Gjest hogwash Skrevet 24. juni 2010 #6 Skrevet 24. juni 2010 Men se det positive i det..Vi er iallefall ikke vide :DD Så trangt at ting er vanskelig å gjennomføre er ikke så positivt det heller...
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #7 Skrevet 24. juni 2010 Han fikk inn to fingre på meg da, og jeg har hatt sex før, så jeg tror ikke jeg er FOR trang. Men det var jo unødvendig sagt av han synes jeg! TS.
Gjest ThatWoodcut Skrevet 24. juni 2010 #8 Skrevet 24. juni 2010 Tuller du? Hvem sier sånt? Ærlig talt... Kjæresten min Det er ikke så ille egentlig, han sier sånne ting og mener det alltid godt. (Han er ikke norsk og "mangler" fortsatt en del ord i ordforrådet sitt) Men akkurat i øyeblikket ble jeg litt satt ut...
Gjest ThatWoodcut Skrevet 24. juni 2010 #9 Skrevet 24. juni 2010 Han fikk inn to fingre på meg da, og jeg har hatt sex før, så jeg tror ikke jeg er FOR trang. Men det var jo unødvendig sagt av han synes jeg! TS. Hadde han sagt det fordi det var positivt er det jo en ting, men måten han sa det på fikk ham ikke til å virke overlykkelig...
Gjest Trissa Skrevet 24. juni 2010 #10 Skrevet 24. juni 2010 Så trangt at ting er vanskelig å gjennomføre er ikke så positivt det heller... Nei men kuken hans er jo større enn to fingrer ,men vi strever litt, selv med glidemiddel før den går inn og da kjenner jeg at han "bolker meg opp"...Men han syns det er deilig at jeg er så trang da, men man kan sikkert bli for trang for noen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #11 Skrevet 24. juni 2010 Du kan jo se det som min x sa da jeg mente at jeg var for trang for han: Trangt er et utvidbart begrep!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #12 Skrevet 24. juni 2010 Kjæresten min Det er ikke så ille egentlig, han sier sånne ting og mener det alltid godt. (Han er ikke norsk og "mangler" fortsatt en del ord i ordforrådet sitt) Men akkurat i øyeblikket ble jeg litt satt ut... Unnskyld meg, men jeg måtte le litt nå. Det er jo egentlig litt komisk da. Stort båthus TS.
Gjest ThatWoodcut Skrevet 24. juni 2010 #13 Skrevet 24. juni 2010 (endret) Unnskyld meg, men jeg måtte le litt nå. Det er jo egentlig litt komisk da. Stort båthus TS. Jeg ler litt jeg også Edit: Han er nå søt da Endret 24. juni 2010 av ThatWoodcut
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #14 Skrevet 24. juni 2010 Jeg ler litt jeg også Edit: Han er nå søt da Ja, han virket søt
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #15 Skrevet 24. juni 2010 Hadde han sagt det fordi det var positivt er det jo en ting, men måten han sa det på fikk ham ikke til å virke overlykkelig... Nei, det var litt nedlatende... TS.
Gjest ThatWoodcut Skrevet 24. juni 2010 #16 Skrevet 24. juni 2010 Nei, det var litt nedlatende... TS. Det var unødvendig ja...du kan jo ikke gjøre noe med det. Eller, du kan sikkert gå rundt med en agurk eller noe 15 min. hver dag?
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #17 Skrevet 24. juni 2010 Det var unødvendig ja...du kan jo ikke gjøre noe med det. Eller, du kan sikkert gå rundt med en agurk eller noe 15 min. hver dag? Kan jeg? TS.
Gjest ThatWoodcut Skrevet 24. juni 2010 #18 Skrevet 24. juni 2010 Det er sikkert mulig, men jeg mente det ikke seriøst da. Så ikke bruk meg som referanse hvis noe skjer
Becka Skrevet 25. juni 2010 #20 Skrevet 25. juni 2010 Jeg ble fingret her en dag, så uttalte han plutselig: "Å hjelpes hvor trang du er, hvordan går det ann å putte noe inn her i det hele tatt?". Jeg kjente jeg ble veldig flau... Hva skal man liksom gjøre i en slik situasjon? Hm....Vel, om man føles veldig trang kunne du jo slengt tilbake noe sånn som at han kanskje ikke gjorde en god nok jobb... Vel, jeg tror de fleste vel er enig om at det ville vært en større fornærmelse å få kommentaren som båthus. Jeg fikk bare høre en gang at " jøsses, hvordan skal du kunne få ut noe unge herfra noen gang. " Og så begynte jeg jo å tenke på det da... Fordi, faktisk så måtte en turnuslege sende meg til gynekolog fordi jeg var for trang. ( Det har jeg aldri opplevd før da, så var nok hun som ikke var så trent, men likevel... ) Syntes ikke dette er noe å bli veldig flau for, for å svare på sp.målet ditt. Han syntes nok bare det var digg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå