Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg tar til daglig tre forskjellige typer medisiner som alle har munntørrhet som bivirkning, så jeg går omkring og føler meg som en ørken om dagen. Det er skikkelig ubehagelig, jeg går konstant og lurer på om ånden min er helt forferdelig, og ikke minst er jeg livredd for tennene mine! Jeg drikker mye vann og spiser spyttfremkallende pastiller med fluor og er nøye med å pusse tenner/bruke tanntråd, men jeg synes ikke det hjelper all verden. Noen som har noen tips? (Bortsett fra å slutte med medisinene :gjeiper: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #2 Del Skrevet 24. juni 2010 Du får tabletter mot munntørrhet på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 24. juni 2010 #3 Del Skrevet 24. juni 2010 du har i enkelte tilfeller rett til reduksjon på tannlege regning og muligens noen tabletter mot munntørrhet på resept (blå) om jeg husker rett : Dette må du få bekreftet av legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juni 2010 #4 Del Skrevet 27. juni 2010 Ok, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå