Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 Hvor er denne Lea som dikter oss god natt.? Jeg skulle gjerne sovet litt nå men det tror jeg ikke jeg kan få Skulle sove nå, midt på natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Lea, du må huske å ta med kollektbøssa på runden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Det er litt for tidlig å dikte ennå. Men slapp av.. det kommer. Måtte bare se ferdig onsdagsfilmen først. Husk: Kok vannet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #4 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg synes fortsatt Fjordlands Jon Blund-reklame er usannsynlig søt. Smelter helt av stakkars Jon som har så mye å gjøre. :D "Er det ikke natt her, så er det natt i Tokyo." Det er ikke greit å være Lea nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå