Gjest Madley Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 Hva er dette med at alle plutselig har skiftet nick?????? Skal jammen si at det skyller en motebølge over Kg for tiden ...kjenner jo ikke igjen noen lenger( ok noen da...) Og når dere i tillegg skifter avatar...ja da blir en stakkr komplett forvirret.... Sier Leya..som lurte litt på å skifte hun også en stund...( men det var fordi noen klagde på at de blandet meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Synes d er teit å skifte nick for fremdeles å opprettholde status v innlegg. Virker som om folkhar litt trøbbel med å opprettholde sin identitet. Håper d ikke er sådan til daglig også. Skjerp dere folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Hmm. Det har jeg ikke tenkt på gitt. Kanskje en fornying er på sin plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 Det kan jo være at noen skifter nick fordi de ikke ønsker at andre skal holde rede på dem? Uansett, så ligger det vel gode grunner bak slike avgjørelser. Dem om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Altså. Hvis folk er redde for at andre skal gjøre rede på hvem de er, så må de slutte å poste bits and pieces om identiteten sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 Altså. Det var ikke dumt sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 #7 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har byttet navn av to grunner: 1) Jeg har blitt godseier 2) Jeg bytter navn minst en gang i året Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg byttet fordi det ble så mye kødd m det gamle.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå