Gå til innhold

Hvordan ser slemmingen ut i dine øyne?

Chiyo

Anbefalte innlegg

Ble litt inspirert av feite stygge jenter tråden. Fordi der blir det skrevet litt stygge ting om overvektige jenter, og alt det begynte med at en overvektig jente var stygg mot TS. Så jeg lurer på: Hvilken type jente forbinner du ofte med slem?

Helt ærlig så tenker jeg bitchy om jeg ser en slank jente med blondt går og brunkrem (ikke alltid). Jeg ikke sikkert at alle disse jentene faktisk er bitchy, men ser jeg en slik jente så får jeg ofte følelsen av at hun er sikkert litt bitch.

Nå vet jeg at bitchyness kommer i alle kjønn, størrelser og utsener, men tenk over det nå... hvis du skulle pekt ut en person på gaten som du trodde var bitchy, hvordan ville hun sett ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det ville gått på kroppsholdning og andre ting fremfor utseende. uavhengig av hårfarge og brunkrem, er det noen jenter som går med nesa i sky og nistirrer rett fram nesten demonstrativt, for å ikke gi noen "gleden" av å få øyekontakt med dem. Kombiner dette med lyden av klakking fra høye hæler, en armani-veske, og et par overprisa solbriller så har du en potensiell "bitch" i mine øyne :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Tror ikke det er hårfarge eller stilen som gjør det. Det er heller noe med blikket og holdningen hennes. Noen har et litt nedlatende oppsyn overfor andre. Tror nok en blondine med brunkrem kan være ganske hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Så jeg lurer på: Hvilken type jente forbinner du ofte med slem?

De som står oppført som kvinne i passet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Så jeg lurer på: Hvilken type jente forbinder du ofte med slem?

Kvinner i 50-60 års alderen fra Harstad, overvektige, kort Karius og Baktus-hår og med sadistiske tendenser på jobb. En som aldri er med på sosiale aktiviteter fordi hun ikke har noen venner, som aldri fikk seg mann eller barn, som tjener helt middels og som har komplekser fordi hun er dame...en som blir dårlig likt av andre, men som hevder seg i jobben der hun er en del av et team. Arbeidsgiver vil sparke henne og kollegene vil ha henne vekk, men ingen tør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente som potensielt er bitchy, ved første inntrykk vel og merke, er for meg stort sett jenter som er stor i munnen. Så har vi holdningen da. En person som tror de er verdens navle og er opptatt av at andre skal gjøre sin ytterste for at navlen skal ha det bra, er for meg en god indikasjon på bitchyness.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det ville gått på kroppsholdning og andre ting fremfor utseende. uavhengig av hårfarge og brunkrem, er det noen jenter som går med nesa i sky og nistirrer rett fram nesten demonstrativt, for å ikke gi noen "gleden" av å få øyekontakt med dem. Kombiner dette med lyden av klakking fra høye hæler, en armani-veske, og et par overprisa solbriller så har du en potensiell "bitch" i mine øyne :rødme:

Er nok litt enig med deg.. armani-vesken og solbrillene gjør meg ingenting, men alt annet du skrev.

Foruten om det er en slemming for meg en som baksnakke andre for å dekke over sin egen usikkerhet, og for å hevde seg selv.

Folk som måler andre mennesker opp og ned, med et arrogant blikk bare for at de andre ikke har på seg de "riktig" moteklærne etc.

Mobbere (eller feiginger som jeg synes passer bedre) som alltid prøver å "gå etter den svake". Er litt morsomt når slike mennesker prøver seg på noen som ikke viser seg å være den svake allikevel, da blir de paffe gitt!

Ellers alle baksnakkende, glanende, stirrende osv. som er så usikkere på seg selv og må heve seg ved å rakke ned på andre..

Endret av lille_lam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kvinner i 50-60 års alderen fra Harstad, overvektige, kort Karius og Baktus-hår og med sadistiske tendenser på jobb. En som aldri er med på sosiale aktiviteter fordi hun ikke har noen venner, som aldri fikk seg mann eller barn, som tjener helt middels og som har komplekser fordi hun er dame...en som blir dårlig likt av andre, men som hevder seg i jobben der hun er en del av et team. Arbeidsgiver vil sparke henne og kollegene vil ha henne vekk, men ingen tør.

Oioioi, hjelp, skulle tro du pratet med eks.-sjefen min. Skikkelig nordlending ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...