Litago Skrevet 25. februar 2002 #1 Del Skrevet 25. februar 2002 Vi bare nevne at jeg krysser fingrene for deg i kveld..... Go girl! Litago Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. februar 2002 #2 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei Litago Takk for det.... Gikk ikke så veldig bra i går kveld, men i dag har jeg hatt en fin dag Så alt ordner seg nok etterhvert Lurer bare på når... Klem!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 26. februar 2002 #3 Del Skrevet 26. februar 2002 znakke du me dæ sjøl??? (kozli det da?) Klæmmz fra mæ!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. februar 2002 #4 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg znakkel ikke med meg sjøl, Lagna.... @lfa og Litago el ikke samme pelzon...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 26. februar 2002 #5 Del Skrevet 26. februar 2002 [email protected] zjønnel jeg bare litt rar i hue fortiden....K r mt*..... G l i Z fra RaGnA nanananananananananananan.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 26. februar 2002 #6 Del Skrevet 26. februar 2002 ...Hæ???? hval skjedde med Innlegget mitt?? Link? Te væææm??? Koz dæ du @lfa!:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. februar 2002 #7 Del Skrevet 26. februar 2002 Ragna Det som skjedde med innlegget ditt var at det er en krøllalfa i brukernavnet til @lfa. Når du skriver Unnzul og ikke har noe mellomrom så tror forumet at du lager en e-mailadresse. Ganske kuuuuuult????? _________________ Skravla 1212[ Dette Innlegg er endret av: Skravla den 2002-02-26 19:40 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 26. februar 2002 #8 Del Skrevet 26. februar 2002 Helt ok at du er zurrete i huet, Ragna Ikke bare du zom er det.... Klem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå