HeiHO Skrevet 22. juni 2010 #1 Del Skrevet 22. juni 2010 heihei :-) <3 Jeg er en jente på 13 år og nå i det siste har det vært slim i underlivet når jeg har vært på do ? Og jeg har ikke fått mensen ennå, så er dette et tegn på at mens er på vei ? Jeg har bare hatt vanlig utflod før og ikke slim ? . Takknemlig for svar ; D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 22. juni 2010 #2 Del Skrevet 22. juni 2010 Hva er forskjellen på utflod og slim da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeiHO Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2010 Hehe det er det jeg ikke vet, syns bare det var litt rart at jeg plutselig fikk slim i utfloden, når jeg aldri har hatt det før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 22. juni 2010 #4 Del Skrevet 22. juni 2010 (endret) Jeg trodde da at utfloden var slim(ete). Endret 22. juni 2010 av Berentsens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosteskaft Skrevet 22. juni 2010 #5 Del Skrevet 22. juni 2010 Utflod kan ha alle mulige konsistenser. Men om det er mensen som er rett rundt hjørnet vet jeg ikke. Men vil tro at kanskje noe er i gjære, siden det har endret seg! Vent en 14 dager og se du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. juni 2010 #6 Del Skrevet 22. juni 2010 Man har vel ofte eggløsning før man får sin første mens (selv om det ikke er nødvendig) og slimete utflod er et tegn på eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 23. juni 2010 #7 Del Skrevet 23. juni 2010 http://www.pernille.info/cervixsekret.htm slim/utflod varierer og er helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeiHO Skrevet 24. juni 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 24. juni 2010 Takk alle sammen for svar ; D Nå vet jeg ihvertfall at det er helt normalt, og ikke noe alvorlig .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymI Skrevet 27. juni 2011 #9 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg fikk også det idag :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå