Gå til innhold

Bli med å lage historie..


bippbipp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

....klorte seg fast i Rubys røde hår! Auuuuuuuuuuuuu!!! hylte Ruby så Bippbipp forlot åstedet i en farlig fart......sammen m kakerlakkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mick Jagger ville ha med seg kronprinsessen på skikkelig rølpetur til London. Men hun latet som om hun var kostbar og sa at hun ikke ville være med til London hvis hun ikke fikk en million i lommepenger å shoppe for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kveldsvisitt

Jeg hørte hva du tenkte, ropte KV som nå var tilbake med mobilen som Ruby faktisk hadde lånt bort til han. KV langte ut et skikkelig knyttneveslag i kulemagen til kronprinsessen så øynene hennes sto ut som to stilker av fjeset hennes ! "Jeg er jaggu ikke homo", sa han ! "Nei, det kan jeg bekrefte" stottret Irka frem. Jeg har aldri hatt noen så deilige 3 sekunder noen gang, hverken før eller etter, som jeg hadde med KV ifjor. Jagger ble lei av hele dritten, og vrikket seg over hekken, med en backfire uten sammenligning. Ruby sa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jagger ble lei av hele dritten, og vrikket seg over hekken, med en backfire uten sammenligning. Ruby sa...det var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...