Gå til innhold

Bli med å lage historie..


bippbipp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bedervet ut på en måte. Han var fremdeles i besittelse av grønnskegrønne froskefargen. Men som vi vet, så er jo ikke Ruby så fryktelig nøye på det. Hun kastet seg straks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

...i armene til froskePrinsen som var såppas slimete og ekkel, at hun ikke klarte å holde seg fast og deiset forbi og trynet i bakken med et vræl. Fy Faen, hvor desperat jeg er, tenkte hun, skulle ønske at Kveldsvisitt aldri hadde blitt slettet av den Fu%$?ngs Barbie, og ropte ut: "Er det ingen som har systemgjennoppretting ? ". "Jeg vil ha.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsvisitt

...en som kjører Trans Am, og rå snøscooter !" "Jeg vil ha KV", ulte hun, og sparket i noe buskas som lå ved siden av veien. Til alles store overraskelse dukket det opp en gryte full av gull ! "Eureka" brølte Barbie, og så selvfølgelig for seg nye silikon innlegg, i størrelse F. Ruby, ble helt måløs, og KV var ikke i det hele tatt lenger i tankene hennes, idet hun utbrøt :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...surfebrettet, men plutselig står naboen der i tiger-tanga og rosa BH, han brøler "Hva pokker gjør dere i hagen min på et surfebrett, jeg som ikke har.......".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fella kikket mellom fingrene. Som den kåte tispa hun er, klarte hun selvfølgelig ikke å la være. Til sin store overraskelse oppdaget hun..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lus så store som kakkerlakker, hadde ikke det vært ille? Fella kunne ikke understreke dette nok, det var bare en ting å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringe veterinæren! Ruby lette fortvilet i lommene sine etter mobilen, men den hadde selvfølgelig den frekke Visitten stukket av med.

" Hva gjør vi nå?" skrek...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...