Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juni 2010 #41 Skrevet 23. juni 2010 Gratulerer! Jeg har en kamerat som litt etter litt er på vei inn i arbeidslivet igjen etter flere år som ufør, det er så herlig å se hvordan humøret og selvtilliten bare blir bedre og bedre for hver uke som går Takk! Det er fantastisk å begynne å virke igjen. Vinn-vinn situasjon for alle involverte.
Gjest Crow Skrevet 23. juni 2010 #42 Skrevet 23. juni 2010 Turnus! Har fri, siden jeg skal jobbe hele helgen
Gjest SmallTalk Skrevet 23. juni 2010 #43 Skrevet 23. juni 2010 Mange jobber også fra 8 til 17, og er sent oppe om kveldene...B-mennesker kan legge seg kl 00.30 og stå opp 06.30...... :søvn: I know! Jeg er en av dem...
Alaïne Skrevet 25. juni 2010 #44 Skrevet 25. juni 2010 Er ofte oppe til langt på natt uansett om det er skole eller ei. Nå for tida har jeg god del mer fritid da, er sykmeldt og permittert fra studier. Så blir mye kvinneguiden-surfing ;D Har først somla til å registrere meg i dag da, men har "hengt her" i flere år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå