Gå til innhold

Er de fleste på kg arbeidsledig?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

...for lurer litt på hvorfor det er så mange her mitt på natta. Eller begynner alle sent?

Selv er jeg sykemelt nå så derfor jeg er her så sent. Men når jeg jobber legger jeg meg 22 og står opp klokka 7.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber til rare tider, gjerne 14 timer i strekk, så får jeg tilsvarende lengre friperioder hvor døgnrytmen blir litt spesiell.

Skrevet

Til din informasjon, så jobber faktisk ikke hele verden 9-16...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Til din informasjon, så jobber faktisk ikke hele verden 9-16...

Og alle de er samlet på KG? :gjeiper:

Og ja, jeg overdrev så legg ned hagla.

Skrevet

er bartender og da jobber jeg og sover jeg til andre tider enn de som jobber 9-16

Skrevet

Student og bartender her. Har ferie fra studiene og jobber for det meste helger, så da sitter jeg her og leker nattugle.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt så kan det jo hende at enkelte av oss er i utlandet også ;)

Skrevet

...for lurer litt på hvorfor det er så mange her mitt på natta. Eller begynner alle sent?

Selv er jeg sykemelt nå så derfor jeg er her så sent. Men når jeg jobber legger jeg meg 22 og står opp klokka 7.

kanskje folk har et annet søvnbehov?

Jeg jobber og prøver å få lagt meg ca kl tolv, men det er ikke alle dager det går så bra. ... står uansett opp ca 06.30, så jeg trenger vel bare mindre søvn da.

ellers er nok mange studenter, deltidsarbeidende, skiftarbeidende, arbeidsledige, sykemeldte, hjemmeværende mødre, nattemennesker som er dø-trøtte neste morgen etc etc.

Gjest Marlo
Skrevet

Jeg er hjemmeværende, kronisk syk ... men jeg MÅ legge meg ganske tidlig hver kveld ellers blir jeg skikkelig dårlig (helt sant :fnise: ).

Har voldsomme søvnproblemer, og prøver derfor ha en god rutine på leggetider m.m.

Gjest SmallTalk
Skrevet

B-menneske, sommerferie eller seinvakt kan være noen grunner.

Skrevet

jeg sitter på jobb med pcn nå jeg!

Gjest Pippelipp
Skrevet

Jeg har en jobb hvor jeg har mye fritid på dagen og jobber sent på kveldene og i intensive perioder. Har ingen fast arbeidsrytme, men prosjektbasert arbeid.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sykepleier med rundturnus, dvs at jeg jobber dag, kveld eller natt. Døgnrytmen blir deretter for å tilpasse tunusuka jeg er inne i. Nå er jeg hjemme med sykt barn, så da er det i urolige perioder lettere å sitte ved pc'en utenfor rommet hans, slik at jeg slipper å måtte rive meg løs fra god varm dyne hver gang han begynner å gråte... KG er et greit tidsfordriv...

Skrevet

Jeg tror i hvertfall at de fleste på kg er fordomsfulle, siden man må være arbeidsledig for å vært aktiv på senkvelden ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror i hvertfall at de fleste på kg er fordomsfulle, siden man må være arbeidsledig for å vært aktiv på senkvelden ;)

Det var ikke ment den på den måten :)

Skrevet

Er det ikke veldig mye med 9 timer søvn hver natt for en voksen person?

Jeg studerer, og er vanligvis på skolen i 8tiden, står opp 7..men jeg legger meg ikke kl. 22 for det...

6-7 timer per natt trodde jeg var vanlig for en voksen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...