Gå til innhold

Dårlige og gode skuespillere


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Synes anya taylor-Joy er en dårlig skuespiller fordi hun ikke har mimikk i ansiktet, ingen ansiktsutrykk.

Anonymkode: 285c7...ca1

Veldig uenig med deg.

Anonymkode: fb2c5...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du skriver jo dette selv:

 

Anonymkode: f62ba...c4a

Jeg lurte på hvorfor du syntes han var forferdelig. Så da synes du altså at han er forferdelig fordi ha bruker den samme stemmen i alle roller. Det jeg mener er at det er bra at skuespillere ikke fordreier stemmen og virker teatralske selvom de spiller forskjellige karakterer. Det var det jeg mente: at man er naturlig samme hvilken rolle man spiller. Men der har vi altså akkurat motsatt mening. Men det er greit det altså

Anonymkode: 04e7c...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg lurte på hvorfor du syntes han var forferdelig. Så da synes du altså at han er forferdelig fordi ha bruker den samme stemmen i alle roller. Det jeg mener er at det er bra at skuespillere ikke fordreier stemmen og virker teatralske selvom de spiller forskjellige karakterer. Det var det jeg mente: at man er naturlig samme hvilken rolle man spiller. Men der har vi altså akkurat motsatt mening. Men det er greit det altså

Anonymkode: 04e7c...be2

Nei, jeg har ikke uttalt meg om fyren, jeg ser ikke norsk film. Reagerte bare på at du først skrev en hel masse negativt om han, og deretter virket overrasket over at en annen ikke likte han. 

Anonymkode: f62ba...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, jeg har ikke uttalt meg om fyren, jeg ser ikke norsk film. Reagerte bare på at du først skrev en hel masse negativt om han, og deretter virket overrasket over at en annen ikke likte han. 

Anonymkode: f62ba...c4a

Ok. Sånn å forstå. Da var det misforståelse. Mente det motsatte av negativt. Jeg mente at det var positivt at han brukte den samme stemmen og oppførte seg naturlig samme hvilken rolle han spiller😊

Anonymkode: 04e7c...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snop skrev (På 21.6.2010 den 23.17):

Skuespillerne i hotel cæsar er for eksempel så dårlige at selv om jeg skrur av lyden fordi jeg får panikk, kan jeg fortsatt SE at de er dårlige.

Ikke dra Juni Anker-Hansen inn i dette!

Anonymkode: 49798...466

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode skuespillere: Gary Oldman, Joaquin Phoenix&Meryl Streep

Dårlige skuespillere: Adam Sandler, Jennifer Aniston&Nicholas Cage

 

Anonymkode: 53027...32f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ok. Sånn å forstå. Da var det misforståelse. Mente det motsatte av negativt. Jeg mente at det var positivt at han brukte den samme stemmen og oppførte seg naturlig samme hvilken rolle han spiller😊

Anonymkode: 04e7c...be2

Aha! 👍🏻 

Anonymkode: f62ba...c4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke fordra Jacob Oftebro. Jeg vet at hele familien hans er skuespillere og han er absolutt den dårligste. Han overspiller, er teatralsk og slitsom. Også har han bare ett ansiktsuttrykk. 

Kan hende han er bedre på en teaterscene, men på tv skrur jeg helst av hvis det er han i en hovedrolle. 

Anonymkode: e2c76...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/22/2010 at 6:04 PM, Guest Psiv said:

En god skuespiller er en som kan spille overbevisende i flere forskjellige roller.

Det er noen skuespillere som spiller ganske bra, men de ender opp med å spille den samme karakteren i alle filmer de spiller i.

Jeg snakker ikke bare om typecasting her.

Karakterene kan i utgangspunktet være veldig forskjellige, men skuespillerne spiller dem på samme måte, det er veldig enkelt å gjenkjenne skuespillerstilen deres.

Virkelig gode skuespillere har evnen til å transformere seg i den grad at du har problemer med å tro på at det er samme person.

Et godt eksempel på det er John Lithgow. Han er en ganske typecastet skuespiller, og har for det meste spilt i komedier, der han er en artig og snål type.

Men så dukket han opp som en fullstendig gal, ondskapsfull seriemorder i Dexter, og spilte så skremmende bra at hårene mine reiste seg på hodet mitt!

Enig i dette. Synes Cate Blanchett er et veldig godt eksempel på en meget god skuespiller.

Anonymkode: eca82...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Gode skuespillere, Johnny Depp, Cillian Murphy, Tom Hardy, Morgan Freeman ,Leonardo Di Caprio, Heath Ledger(RIP), Joaquin Phoenix, Eva Green, Rachel McAdams, Jennifer Lawrence, Reese Witherspoon.

Dårlige Skuespillere, Adam Sandler, Tom Cruise, Brad Pitt, Kristen Stewart, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...