Gå til innhold

Hvor kåte er dere voksne damer?

Kåt voksen mann

Anbefalte innlegg

Dere jenter som er over 45, hvor kåte er dere? Er dere mindre kåte enn da dere var 20?

Jeg spør fordi min kone som er over 50, er faktisk kåtere enn da hun var 18-20 år. Hun elsker å snakke om sex, og er veldig vulgær i språket. Vær venlig og svar meg på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Til Kåt voksen mann

Det er en kjennsgjerning at kvinner flest er på topp seksuelt etter at de har passert 30 årene, men det vil selvfølgelig varreiere hvor kåte de er individuelt.

Syns forresten innleggene dine bærer preg av å være på fjortisnivå og ikke fra ne voksen mann.... nicket ditt forteller det meste.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig.

Et sånt nick blir bare for dumt.

Selv om de fleste av oss er glad i sex, og gjerne kan snakke om det - så blir det helt feil.

Som svar på spørsmålet: Er 37 - og mye gladere i sex nå enn da jeg var 18. Men nå var nok jeg ganske prippen i de dager.

Dessuten gjør det noe med oss når vi ikke trenger være redd for å bli gravide lengre - da kan vi slippe oss enda mer løs.

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg blander meg inn i tråden din, "Kåt voksen mann", men jeg reagerer også på nicket ditt.

Vi trenger ikke få inn med spiseskje at du fortsatt er potent, og jeg håper for din skyld at du ikke er konstant kåt, som nicket ditt tilsier.

Vanskelig med å ta slike som deg seriøst.

Dette er et nogenlunde seriøst forum, selv om temaet er sex. "Kåt voksen mann" ligner litt for mye på "26cm", "storoghard15" og lignende supersmarte nick på chattesider. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med de andre.Skaff deg et annet nick om du vil bli tatt for noe annet enn en gammel kåt gubbe.For det inntrykket har jeg icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du en kone som er over 50? Når du selv er bare 36? Ikke at det er noe galt i det,bare lurer.....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Du kommer ikke langt her inne med ett slikt kallenavn som indikerer 50% pervers gris og 50% pedofili.

Du er ikke velkommen her!!

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå vil jeg være anonym altså:

Innstillingen til noen av dere damer er jo med på å ødelegge så mye for et parforhold.... dere virker så "pripne". Er dere klar over at dere "undertrykker" mange følelser hos dere selv??? Jeg tror (sier TROR) at mange av oss har en kåtskap og råskap inni oss som vi undertrykker...... slipp dere løs damer.....tillat dere å være kåte og råe.... jeg tror mange av dere vil finne det veldig opphisssende... Og at mannen deres også vil tenne.......

Dette er ikke bare min mening....... har diskutert med flere godt voksne personer.

Stå på gutter og jenter. icon_smile.gif

slipp dere løs......det er sååååå godt.

Kåt og vill

42-årig dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåt og vill 42 årig dame har helt rett - men likevel akk så feil.

Mange undertrykker følelser hos seg selv og går glipp av mye fordi de ikke tør slippe seg løs. Har vært der selv.

MEN - det har ingenting med undertrykkelse av kåtskap å gjøre at man reagerer på en mann som presenterer seg som "kåt voksen mann". Det blir bare påtrengende og dumt. Fyren burde holde seg på Eros Chat eller lignende. Der er de samlet alle menn som tror at kvinner faller for nick som "Runker nå" og så videre.

Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Pripne for at vi reagerer på ett "nick". Ikke snakk om.

Vi prøver etter beste evne og beholde KG som ett noenlunde seriøst sted. De er det nemlig ikke mange av på nettet. Derfor reagerer vi på de som kaller seg "superkuk", "sugmegnå", "kåtmann52" osv. Vi vil ikke at disse sidene skal ende opp som feks. SOL sine som er totalt ute av kontroll.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Applauderer Milla (og dere andre også)!!

Vil IKKE at KG skal bli et sted som SOL og diverse andre steder.

For all del -la mennene bli her inne, men på KG's premisser. "Runkernå" osv appellerer IKKE her inne...

*ler litt egentlig* Hehe... fy flate at det går an å være så teit å velge et nick som "Runkernå".

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Her er mine "favoritter":

SuperKuk

AnalMaster

Storoghard45

k##IRompaNÅ14

UngGutt16

Jeg kunne fortsatt i evigheter!!

Men nok en gang, de hører ikke hjemme på KG.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

icon_lol.gif

Til vår kåte og ville 42-åring.

Flott, det. Men du skjønner det, at å være kåt og å ha et rått sexliv, er ikke det samme som å hoppe på alle patetiske forsøk på kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg mente heller ikke å "kaste seg på" alle og enhver........

...og det nicket til den som startet tråden

har jeg ikke kommentert i det hele tatt.....og det var heller ikke det jeg henviste til i mitt svar.

Hilsen fortsatt kåt og vill

42 år ung dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Uansett hvor kåte dere måtte være, (eller ikke). Sofistikerte vil dere nå iallefall være og ingen skal komme "å pille" dere på nesen på "Deres egne hjemmesider".....

Er ikke det litt vel naivt å tro at gutter, evt jenter i tenårene eller ungkarer i tredveårene klarer å holde seg borte fra slike sider som dette????

Dette er jeg redd dere må leve med - stakkars dere!! NOT. Skaff dere et liv, og kanskje et medlemskap i kvinnegruppen OTTAR.

Hilsen kåt og glad, (som har noen år på baken!) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale

Denne "Kåt Voksen mann" forsvant like etter. Jeg er glad for at slike "nick" ikke blir tatt vel imot på KG.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Dere jenter som er over 45, hvor kåte er dere? Er dere mindre kåte enn da dere var 20?

Jeg spør fordi min kone som er over 50, er faktisk kåtere enn da hun var 18-20 år. Hun elsker å snakke om sex, og er veldig vulgær i språket. Vær venlig og svar meg på dette.

Hvor kåte vi voksne kvinner er????

D kommer helt an på mannen d!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...