Gjest Applecore Skrevet 4. juli 2010 #41 Skrevet 4. juli 2010 Jeg syns de haremsbuksene de selger på Cubus nå er fine.. jeg er egentlig ikke noe fan av dem, men, disse likte jeg. Har to stykker, og er veldig fornøyd. Det var dem jeg mente ja
Nikka Skrevet 4. juli 2010 #42 Skrevet 4. juli 2010 Det var dem jeg mente ja Ja, og jeg er enig... de sitter pent, og er ikke så "bleiete" nei hehe... I like them
Mokkaa Skrevet 9. juli 2010 #43 Skrevet 9. juli 2010 ELSKER haremmsbusker! Og dette er fordi di er så gode å danse/trene i! Liker den korte baggy varianten eller de lange som kom ut på cubus helt i starten. Man kan bevege seg helt fritt i dem, de blir ikke klamme på huden/ setter seg ikke fast og er kjempe comfy... Men dette er ikke et plagg jeg går i til hverdag, bare no kjempe deilig å være akriv i. Synes den stramme varianten med full bleie bak og foran ikke burde eksistere
aline Skrevet 9. juli 2010 #44 Skrevet 9. juli 2010 Jeg også ELSKER haremsbukser, OG bruker dem aktivt når jeg danser eller er på reise. Har ihvertfall fire-fem varianter jeg bruker på trening, og ett par-tre som jeg bruker til hverdags (ikke på jobb enda, har ikke noen som er i det stoffet jeg ønsker for det). Jeg liker ikke den typen som er avbildet i linken deres, liker ikke at de har haremshenget og i tillegg trange bein som går helt ned til ankelen. Mine sitter i livet men er baggy helt ned til knærne, der de samles og slutter rett under knehasen. Digger dem, virkelig. Liker hvordan de ser ut, og elsker friheten de gir, og både venner av meg og flere jeg møter ute er helt enig med meg. Må innrømme at det er HELT greit å elske ett plagg ikke gud og hvermann liker å bruke, har ikke noe behov for å se ut som alle andre, og så lenge JEG synes det er kult, så holder det lenge. valser stolt rundt i mine forskjellige haremsbukser, og er på stadig leting etter nye materialer og annerledes design (selve stoff og pynt, jeg vet hva jeg liker når det gjelder beinlengde og hvordan de sitter i livet). Kan fint bruke dem til sandaler og singlet, eller til høyhælte dansestøvletter og en smal topp, alt etter anledning og humør.
aline Skrevet 9. juli 2010 #45 Skrevet 9. juli 2010 f.eks disse, disse, disse, er stiler jeg liker.. og, må innrømme... når jeg så en av de mørke dansegutta spasere rundt på stranda i flip-flops, bar overkropp og en svart, vid haremsbukse som hang på hofta... mmmmmmmmmmm *sikler* er det ikke deilig at vi har forskjellig smak?
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #46 Skrevet 9. juli 2010 Jeg kan skjønne at de er gode til trening, og jeg studerer sammen med ei jente som virker veldig sterk/sporty og er høy og slank, og på henne ser haremsbukser kult ut. Men personlig har jeg fortsatt til gode å se noen som kler de buksene med rumpa på knærne og trange bein nedover... posete bukser synes jeg kan være fint, og går med noen slike avarter selv.
sophiaM Skrevet 12. juli 2010 #47 Skrevet 12. juli 2010 Jeg er også enig i at haremsbukser kan se fordømt stilig ut om man trener forskjellige dansetyper som krever litt behagelige og romslige klær. Men personlig kunne jeg for eksempel ikke gått ut av døren en vanlig da, med en haremsbukse.. Og takk gud for at det er andre som vil, for ellers ender alle opp med å kle seg likt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå