Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

prødve å legge til, men fåkke til :sjenert:

Endret av Wonders
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en haremsbukse :sjenert: Er en av de som syntes sparkebuksene til voksne er noe av det styggeste jeg ser, og nå følte jeg meg litt truffet siden dere synes haremsbuksene er like ille.....

Min er ganske lik den blomstrete i fasong, litt en blanding mellom bukse og skjørt, med korte ben. Og den er rosa med tynne striper av andre farger. Syntes den er kul selv. Og utrolig behagelig! Går forøvrig aldri i fine topper/høye sko eller annet dilldall til den. Kun en enkel topp og sandaler.

Men jeg er helt enig i at mange av de andre på bildene er stygge. Syntes de verste er de som bare har litt hengerumpe og lange, trange ben.

Uff, merker at jeg må revurdere å bruke den mer...

Skrevet

Her i DK var dette virkelig mote ifjor, og har flere motebeviste venner som kjøpte disse.. I år rister de å hodet og skjønner ikke hva som gikk av dem, men tviler ikke på at de kommer til å bruke dem i Norge i sommerferien om det "endelig" slår til der også.. De er vistnok veldig behagelige, men for min del, så hjelper virkelig ikke det! :P

Haremsbuksa var i motebildet i fjor, også her oppå berget. Dessverre ser det ut som om den holder en sesong til. Min personlige mening er at ingen ser bra ut i haremsbukse, det hjelper ikke om buksa er av den mindre ekstreme sorten, det ser rett og slett dumt ut.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er gammel nok til å huske forrige gang dette var moderne! *grøss*

Det husker jeg også, jeg gikk aldri med det selv.

Må sitere fra Predikerens bok i Bibelen: Alt har sin tid ... Det er intet nytt under solen ... :ler:

Skrevet

Haremsbukser er rett og slett urstygt, jeg kunne aldri tenkt meg å gå i noe sånt. :sjenert:

Skrevet

Jeg ville ikke laffet rundt i som det hjemme engang. De er grusomme!

Skrevet

Jeg skal bli SÅ GLAD når denne runden med å resirkulere det verste fra 80-tallet er over. Jeg prøvde å se etter bukser i går, og enten er det haremsbukser eller altfor tajta bukser med fortykninger her og der og sære sømmer. De selger ikke bukser med flatterende snitt i år :sukk:

Can't touch this, ja...

Gjest Badabing
Skrevet

Wow! Her var det mange negative kommentarer, og jeg gikk egentlig inn i denne tråden for å høre hvor jeg finner en spesiell type haremsbukse... :gjeiper:

Så ei i går som hadde olaharemsbukse hvor buksebena stoppet rett under kneet. Noen som vet hvor jeg får tak i en sånn?

Jeg liker haremsbukser. Jeg har kraftige bein og brede hofter, men store pupper og svært smal midje. Ikke så lett å finne klær som passer til en sånn kropp, og haremsbuksene passer meg perfekt. :rødme:

Skrevet

Wow! Her var det mange negative kommentarer, og jeg gikk egentlig inn i denne tråden for å høre hvor jeg finner en spesiell type haremsbukse... :gjeiper:

Så ei i går som hadde olaharemsbukse hvor buksebena stoppet rett under kneet. Noen som vet hvor jeg får tak i en sånn?

Jeg liker haremsbukser. Jeg har kraftige bein og brede hofter, men store pupper og svært smal midje. Ikke så lett å finne klær som passer til en sånn kropp, og haremsbuksene passer meg perfekt. :rødme:

Har sett noko slikt på både vero moda og only :-)

Skrevet

Jeg har en slags haremsbukse, men den ser ikke så stygg ut som de på bildene til KG. (de var forferdelige!!) Min er knelang og litt baggy, vet ikke om det kan regnes som haremsbukse engang etter jeg har sett disse.

Bruker hvertfall høye hæler til og smale topper, for å ikke se ut som en formløs og kortbeint gnom:p

http://stupify.blogg.no/images/358481-4-1238678376068-n400.jpg

Litt sånn som bukse nr 2 og 3 er min. (bare min ikke ser så treningsbukse-aktig ut)

Eg har nesten same type som deg då. Den ser ikkje så galen ut. Superdeilig å gå i! :jepp:

Skrevet

helt enig med deg, Nimorna, de ser helt skrekklige ut, sjønner ikke at folk vil bli sett i det :filer:

Skrevet

synes også de er stygge å se på.Men jeg så faktisk i går en ung jente som hadde en slik fæl bukse på.Og jeg må si at på henne var den faktisk flott.

Mulig den hadde mindre "harem" i seg enn de som er postet her :fnise:

Gjest scorpius
Skrevet

De er sikkert behagelig å gå i, men de ser ikke så veldig vakre ut, for å si det sånn.

Skrevet

Jeg syns de haremsbuksene de selger på Cubus nå er fine.. jeg er egentlig ikke noe fan av dem, men, disse likte jeg. Har to stykker, og er veldig fornøyd. :)

Skrevet

Huff, fælt plagg.. Kunne aldri gått i noe slikt, men venninnen min har en og den ser faktisk bra ut på henne.

Skrevet

Tror faktisk det er det teiteste klesplagget jeg har sett (de aller siste årene), muligens med unntak av one piece..

Men det KAN se ok ut på noen, om de har rett stil, kroppsfasong og ikke så veldig mye "slækk" i buksene.

Gjest Applecore
Skrevet (endret)

Jeg har noen harems-aktige bukser jeg fant på Cubus (tror de har dem fortsatt).

De er ikke så ille, synes jeg, de sitter fint på hoftene og ser ikke så "bleiete" ut.

De er i hvert fall utrolig komfortable!

Men de vanlige haremsbuksene vil jeg helst ikke bli sett i.

Endret av Applecore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...