Gå til innhold

Stelton-termokanne

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Noen som har en slik og kan fortelle meg om den er bra?

Holder den på varmen, og fungere den "enhånds-betjeningen" som den skal?

Og hvorfor er den i stål over dobbelt så dyr som den fargede? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brunhilde

For å ta det siste først; Går ut fra at den i stål rett og slett er dyrere å lage?

Ja, jeg har to slike kanner, en i stål og en vanlig. 1-grepsfunksjonen virker fint, men det er nok lurt å ha en finger på lokket når kanna begynner å bli tom. Den holdet helt klart best på varmen hvis du bruker skrukorken som følger med i stedet for. Kannene er flotte å se på, men jeg vet om flere kanner som er billligere OG holder bedre på varmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Det var det jeg tenkte ja, - at det finnes både billigere og bedre!

Men jeg har en tilgodelapp som brenner i lommeboken og har forelsket meg i formen på Stelton-kannen.

Mie - grubler :klø: ; kjøpe noe fornuftig eller en lekker kanne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Som nevnt - kannene ER lekre - og hvorfor ikke unne seg noe lekkert? Fornuftig kan man jo være ellers - sånn en gang man ikke har lyst på en Stelton kanne, mener jeg...

(Jeg har sluttet å røyke, men ønsker meg allikevel Stelton askebegeret (det lille))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig kan man jo være ellers - sånn en gang man ikke har lyst på en Stelton kanne, mener jeg...

:kyss: Brunhilde; du kloke kvinne! Det var akkurat det jeg ville høre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en Stelton-kanne i stål i bryllupsgave i dag. Stod bare "termokanne" på ønskelista, så regner med at den faller i smak.

:briller:

Fikk for øvrig vite på butikken at du kan bytte ut fargen på Stelton-kannene ved å bytte det ytre laget. Nytt "trekk" koster rundt 160 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke alltid design og funksjonalitet henger sammen...... men jeg er også Steltonfan! De er råe på design - ofte bedre enn Alessi, selv om Alessi har mye dritlekkert også.

(Jeg har sluttet å røyke, men ønsker meg allikevel Stelton askebegeret (det lille))

Mener du det askebegeret som er sylinderformet med en "halvmåne" som vipper oppå?

Det har jeg, :) , men det brukes sjelden som askebeger hos meg, siden jeg ikke røyker inne, men det er lekkert som stæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik stålfarget kanne. (askebegret også) hihih :-)

Og om du er i skikkelig shopping humør har Stelton både melkemugge og sukker skål som macther kannen ;-) yepp.

De er designet slik at du bare holder en finger på lokket og heller. Har de også jeg :briller:

Før det opp på "må-ha-listen". :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...