Gjest lurven Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 bertha kjære bertha du er en hærli maskiiiiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Maskin? Hva? Stakkars Berthissen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 det var en serie som gikk på barne tv før du ble født kira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 det var en serie som gikk på barne tv før du ble født kira Eyh! :evil: Bertha, kjære Bertha - du er en deilig maskin. Alle som arbeider her er glad for hjelpen din. Åh, Bertha, kjære Bertha det ække noen som deg ... og når vi programmerer deg, så går det i en fei, du sier aldri nei, vi vet vi kan stole på deg! Om dagen er det klirr om natten røde blink fra en glad computer-hjerne. Noen har sagt at du er et geni, og jeg tror på det så gjerne, gjerne. Å, Bertha, kjære Bertha. Ja, du er noe for seg. Og når vi programmerer deg ... dudududu ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #7 Del Skrevet 24. september 2003 Ikke kom her og si dere ikke var advart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 Får jeg også lov til å si noe nå? :evil: *hoppe-hoppe-hoppe* Jeg er ingen appelsin! Jeg er ingen pannekake! Jeg er ingen maskin! *hoppe-hoppe-hoppe* *pese* Jeg er bare litt rund i kinnene, det er alt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #9 Del Skrevet 24. september 2003 Rund, trivelig og god!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 #10 Del Skrevet 24. september 2003 Rund og god - samt en av de sløveste knivene i skuffen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. september 2003 #11 Del Skrevet 24. september 2003 Og treig... Dere glemte å si at jeg også er treig. Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #12 Del Skrevet 24. september 2003 Og treig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #13 Del Skrevet 24. september 2003 Sirup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå