Gå til innhold

Kvalmt! Kvalmt! Kvalmt!

Nigella

Anbefalte innlegg

For 3 gang på under 2 mnd skjer det:

Jeg åpner en pakke kyllingfilet og hele kjøkkenet fylles av råtten stank! Det lukter jo f### meg kloakk!!!

Sist gikk jeg tilbake til butikken og fikk pengene igjen, de var klar over problemet og hadde fått flere returer! (Dette gjelder nå 3 kjedebutikker og 2 leverandører som jeg har vært borti).

Skal dra tilbake til denne butikken også, og returnere svineriet igjen, men tror ikke jeg skal kjøpe kyllingfilet mer.

Blir så irritert..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Lusker inn og tenker: Jeg er glad jeg er vegeterianer. Går ut. Lukker døren stille igjen bak meg.:

oj det var vanskelig å lese, dere må ike bruke så liten skrift :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjedd mine venninner og meg en gang vi skulle lage en hyggelig fellesmiddag - ble litt kvalme av stanken ja. Også vi returnerte kyllingen og fikk ny som var helt normal (dette var Prior).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adina Madeleine

oj det var vanskelig å lese, dere må ike bruke så liten skrift :ler:

Hehe... Tenkte jeg skulle "hviske" og ikke tråkke inn å messe i kjøtteterleien.... :wink::ler:

Adina M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Lusker inn og tenker: Jeg er glad jeg er vegeterianer. Går ut. Lukker døren stille igjen bak meg.:

Myyye bedre å spise tusenvis av sprøytemidler hver dag ser dere... :wink: Får faktsik god ånde av dem også... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frittgående kylling er best - på alle måter - og helt sinnsykt dyrt. jeg prøver å få det til i alle fall annenhver gang, men.... generelt så er det kjipt med mat som har begynt på sine unevnelige veier mot søppeldynga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gikk jeg tilbake til butikken og fikk pengene igjen, de var klar over problemet og hadde fått flere returer! (Dette gjelder nå 3 kjedebutikker og 2 leverandører som jeg har vært borti).

Skal dra tilbake til denne butikken også, og returnere svineriet igjen, men tror ikke jeg skal kjøpe kyllingfilet mer.

Blir så irritert..........

Kan du oppgi butikkens navn? Sånn til skrekk og advarsel 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor får en tak i kjøtt fra frittgående høns, er det noen kjeder som selger dette, betaler gjerne ekstra for det, når jeg vet at dyrene har hatt en fritt og godt liv før de ender opp som mat til oss forbrukere. Meny, kanskje?? Håper på svar...! Har kjøpt egg fra frittgående høns, men vet ikke om de har vært så frittgående som de vil ha det til... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du oppgi butikkens navn? Sånn til skrekk og advarsel 8)

Tror ikke det er butikken som er årsaken (heller produsent), men siden du spør så var det REMA idag.

Har opplevd det på ICA og Rimi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke det er butikken som er årsaken (heller produsent), men siden du spør så var det REMA idag.

Har opplevd det på ICA og Rimi også.

Å fy, skal ikke kjøpe kylling på REMA, handler der vanligvis. Jeg har en veldig sensitiv nese, lukter gørr på lang vei............ :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte kyllingfileter en gang som hadde den odøren. Skulle ha de til søndagsmiddag. sykla straks tilbake til sjappa (søndagsåpen) og bytta den. Med en pizza.

Spiste ikke kylling leenge etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...