Gå til innhold

Må finne ny kvinnelig fastlege i Oslo

Snop

Anbefalte innlegg

Jeg flytter til Oslo i sommer og må dermed ha en fastlege der. Men jeg har en ganske komplisert helse, er hos legen gjennomsnittlig 1-2 ganger i måneden og trenger derfor en som tar seg god tid til hver pasient og er forståelsesfull.

Jeg foretrekker virkelig, virkelig en kvinnelig lege (seksuelle overgrep er en vesentlig del av alt, og jeg synes det er lettere å snakke om dette med en kvinne) men det er klart at jeg heller går til en flink og forståelsesfull mannlig lege enn en dårlig kvinnelig :)

...ja, og enten bør det være rundt Nordstrand, eller i nærheten av en trikkestopp i sentrum. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om hun holder til i nærheten av Nordstrand, men jeg kan varmt anbefale Anna Maria Persvold. Hun er en dyktig og omtenksom lege. Jeg ble svært lei meg da hun valgte å flytte praksisen til Oslo, da hun er den beste legen jeg noen gang har hatt!

Desverre har hun ingen ledige plasser akkurat nå, men logg deg inn hver dag og sjekk om det ikke blir en ledig plass. Spesielt rundt månedskifte pleier det å bli åpninger på listene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest student

Dette er en mannlig lege, men synes selv han er veldig flink, effektiv, men tar seg tid til å høre på pasientene :).

Ekeberg legesenter, Vattekar.

Jeg flytter til Oslo i sommer og må dermed ha en fastlege der. Men jeg har en ganske komplisert helse, er hos legen gjennomsnittlig 1-2 ganger i måneden og trenger derfor en som tar seg god tid til hver pasient og er forståelsesfull.

Jeg foretrekker virkelig, virkelig en kvinnelig lege (seksuelle overgrep er en vesentlig del av alt, og jeg synes det er lettere å snakke om dette med en kvinne) men det er klart at jeg heller går til en flink og forståelsesfull mannlig lege enn en dårlig kvinnelig :)

...ja, og enten bør det være rundt Nordstrand, eller i nærheten av en trikkestopp i sentrum. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...