punkyB Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 Det første tonnet går til Donpedro. Om ikke du får denne jobben så får du snart en annen fordi DU FORTJENER DET !! Ang. typen så vil det ordne sge også. Men kanskje fortell han at du også kan fortjene litt støtte av og til og har lov til å klage. Ikke sikkert han er klar over det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Tror jeg gir et tonn til meg selv jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Et helt tonn? Da må de i så fall gå til Kreps. Vi har funnet tonen,og jeg setter stor pris på henne både her på KG og utenom. Kjempekoselig jente som virkelig fortjener roser. :kysse: Du er ei knalljente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 mange takk Punky. Du forjener også et tonn, og jeg håper du snart blir forelsket slik du håpet på her en dag. Du får satse på å ta med tilfeldige hjem så de blir imponerte over leiligheten din, for ikke å snakke om kunsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg fortjener også ett tonn! For jeg har snart pakket ned hele huset slik at min elskede sambis har tid til å ta meg med ut på middag på lørdag i stedet for å stå her og pakke....... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. september 2003 #6 Del Skrevet 25. september 2003 Et tonn roser til alltid sprudlende Glamourgirl! Mest av alt fordi vi skal treffes i morra og det kommer til å bli koselig :D Suzy :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 25. september 2003 #7 Del Skrevet 25. september 2003 Et helt tonn? Da må de i så fall gå til Kreps. Vi har funnet tonen,og jeg setter stor pris på henne både her på KG og utenom. Kjempekoselig jente som virkelig fortjener roser. :kysse: Du er ei knalljente! Jeg så ikke denne før i dag Jeg ble helt rørt jeg :oops: . Tusen tusen takk, Jeg elsker roser :kysse: Jeg vil også få sende et tonn tilbake, til Barbie. Du fortjener det virkelig Du er ei jente med god humor, og fornuftige meninger :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 Fordeler 50 og 50 kilo til de som vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 Et tonn går fra meg til Hege. Fordi du er den du er, og fordi det er DIN dag i dag!!! *kjempeklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 Fordeler 50 og 50 kilo til de som vil ha... JA TAKK .. ville sette pris på en liten haug jeg... er ikke så storforlangende at jeg trenger hele tonn.... . tar dem gjerne champagnefargede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 Fordeler 50 og 50 kilo til de som vil ha... Yes please :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 25. september 2003 #12 Del Skrevet 25. september 2003 Irka får et tonn roser av meg fordi jeg og hun delte Ordet i går natt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #13 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg nøyer meg med en eneste en jeg. Suz vet hvorfor :hysj: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 26. september 2003 #14 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg vil ikke ha et tonn roser. Kvalitet - ikke kvantitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. september 2003 #15 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg nøyer meg med en eneste en jeg. Suz vet hvorfor :hysj: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå