Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 :o :o :o Plutselig, mens jeg prøvde å børste bort lille Maiken og enda lillere Suz, så jeg at jeg var blitt erfaren!!! Alt sinne og andre uhumskheter ble som blåst bort Juhu!! Erfaren!! Gjelder det alle områder i livet, da? Sex og sånn, også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Men det store spørsmålet er: erfaren på hva :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 :o :o :o Plutselig, mens jeg prøvde å børste bort lille Maiken og enda lillere Suz, så jeg at jeg var blitt erfaren!!! Alt sinne og andre uhumskheter ble som blåst bort Juhu!! Erfaren!! Gjelder det alle områder i livet, da? Sex og sånn, også Hurra for Glamourgirl!!!!! Og velkommen etter.... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 Grattis.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Erfaren på sex????? M Lasse????? :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 Men det store spørsmålet er: erfaren på hva :o Ja. Det kan man undres på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. september 2003 #7 Del Skrevet 24. september 2003 :o :o :o :hår: Skal jeg blandes inn I ALT nå dah!... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 Takker for god-ord Og når det gjelder dere misunnelige kvinner som lurer på hvem jeg har blitt erfaren med ingen kommentar Men dere kan jo for eksempel spørre Mathias, eller Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #9 Del Skrevet 24. september 2003 :o :o :o :hår: Skal jeg blandes inn I ALT nå dah!... :-? Du føøler deg så smigret atte - ikke prøv deg! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #10 Del Skrevet 24. september 2003 :o :o :o :hår: Skal jeg blandes inn I ALT nå dah!... :-? Hm, jeg hadde ikke tenkt å blande deg inn, kjære, men Chimp begynte... Begynner å bli fare for at jeg må på akutt høstferie den 4. ellers kan dette bli veldig flaut :oops: Og dere ironiske berter, som skal være tøffe på "Flatter me tråden min" ironi biter ikke på meg så! Skjønner ikke no jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. september 2003 #11 Del Skrevet 24. september 2003 Hmmmm....Byner å bli fare for at jeg må avbryte min akutte høstferie.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #12 Del Skrevet 24. september 2003 Hmmmm....Byner å bli fare for at jeg må avbryte min akutte høstferie.... :o Ha, sånn at du kan være alene m Math-Monsen vår, hvis ikke jeg kommer... Når pusen er borte danser Chimp og snabel'n på bordet?!? 8) I don't thiiink soo :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. september 2003 #13 Del Skrevet 24. september 2003 *chimp danser sensuelt forførende m snabelen elegant svingende i hånden.....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #14 Del Skrevet 24. september 2003 ser rødt i ca 5 sekunder....*tenker seg litt om* begynner å få bilder i hodet m snabler og skinnbukser og bord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. september 2003 #15 Del Skrevet 24. september 2003 :o :o :o Uæææææ så redd jeg ble.......!!! Jeg kommer ikke....bare ta han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #16 Del Skrevet 24. september 2003 :-? skal det være så lettvint vet jeg ikke om jeg gidder ha ham. Holder meg til snabel stryk og kos, jeg, tenker jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. september 2003 #17 Del Skrevet 24. september 2003 Her kjemper du m nebb og klør, og når du endelig får han, er d ikke interessant lenger.....Verre enn mange av gutta du jo...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #18 Del Skrevet 24. september 2003 Chiiimp! Don't blow my cover Math-Mons har jo ikke vært innom siden før krigen, så later jeg som jeg er helt uinteressert, sånn at han skal bli interessert i meg det har jeg nemlig lært at funker hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå