Gå til innhold

Jeg er blitt erfaren!!!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

:o :o :o Plutselig, mens jeg prøvde å børste bort lille Maiken og enda lillere Suz, så jeg at jeg var blitt erfaren!!! Alt sinne og andre uhumskheter ble som blåst bort :ler:

Juhu!! Erfaren!!

Gjelder det alle områder i livet, da? Sex og sånn, også :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o :o :o Plutselig, mens jeg prøvde å børste bort lille Maiken og enda lillere Suz, så jeg at jeg var blitt erfaren!!! Alt sinne og andre uhumskheter ble som blåst bort :ler:

Juhu!! Erfaren!!

Gjelder det alle områder i livet, da? Sex og sånn, også :rodme:

Hurra for Glamourgirl!!!!!

Og velkommen etter....

Suz :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

Takker for god-ord :hjerte:

Og når det gjelder dere misunnelige kvinner som lurer på hvem jeg har blitt erfaren med :kul: ingen kommentar :sjarmor: Men dere kan jo for eksempel spørre Mathias, eller Lasse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:o :o :o :hår:

Skal jeg blandes inn I ALT nå dah!... :-?

:rodme: Hm, jeg hadde ikke tenkt å blande deg inn, kjære, men Chimp begynte... Begynner å bli fare for at jeg må på akutt høstferie den 4. ellers kan dette bli veldig flaut :oops:

Og dere ironiske berter, som skal være tøffe på "Flatter me tråden min" ironi biter ikke på meg så! Skjønner ikke no jeg :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Hmmmm....Byner å bli fare for at jeg må avbryte min akutte høstferie.... :o

:ler: Ha, sånn at du kan være alene m Math-Monsen vår, hvis ikke jeg kommer... Når pusen er borte danser Chimp og snabel'n på bordet?!? 8) I don't thiiink soo :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest glamourgirl

Chiiimp! :klaske:Don't blow my cover Math-Mons har jo ikke vært innom siden før krigen, så later jeg som jeg er helt uinteressert, sånn at han skal bli interessert i meg :ler: det har jeg nemlig lært at funker hver gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...