Suzy Skrevet 25. september 2003 #21 Del Skrevet 25. september 2003 Dette får meg til å gråte, men det passer ikke i bryllup da... Suz :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 25. september 2003 #22 Del Skrevet 25. september 2003 Er eg ikke noe poesi-menneske, så jeg har ikke lest mye; men fikk et par på sms av en venn av meg som jeg syns var fine, kanskje fordi jeg stoppet opp og leste dem ordentlig før de ble slettet! Ellers; Henrik Wergeland er faktisk en av mine store helter, både pga det han gjorde, det han sto for og det han skrev! Hans dikt på dødsleiet, bare 35 år gammel, 'Til min gyldenlak' får meg alltid til å gråte. Syns d er utrolig rørende..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 25. september 2003 #23 Del Skrevet 25. september 2003 I den vesle boka 'Til dere to' finst mykje vakkert om kjærleik - både dikt, sitat, utdrag frå vigselsritualet etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muppi Skrevet 26. september 2003 #24 Del Skrevet 26. september 2003 Pip, kom ikke inn på linken. Hvem har skrevet boken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 26. september 2003 #25 Del Skrevet 26. september 2003 Link til diktet Å Eiga her: http://www.uib.no/isf/eyr/1998a/0346.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 26. september 2003 #26 Del Skrevet 26. september 2003 Hei muppi - gjekk visst ikkje an å linke direkte til den sida... Men no har eg endra linken, så du kjem direkte til MAO - viss du søkjer på 'til dere to' finn du ho... Boka er redigert av Bjarte Leithaug... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå