Gjest Visitor Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 Heisann! Bygger nytt hus, og har funnet et kjøkken på Ikea som jeg liker. Lurer på om jeg bør kjøpe hvitevarene på Ikea eller et annet sted? Noen med erfaringer? Har bestemt meg for å ha integrert kjølehjørne, noen som har prøvd dette i kombinasjon med kjøkken fra Ikea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har kjøpt hvitevarer fra IKEA ved to anledninger. Ene gangen: innebygd stekeovn, kjeramisk topp, stålhette. Den andre gangen innebygd stekeovn, plate (vanlige), innebygd kjøl/frys, innebygd mikro og stålhette. Strålende fornøyd med alt. Det jeg kjøpte første gangen, er nå 5 år og har aldri vært noe tull med. Det er Whirlpool som produserer varene for IKEA, god kvalitet, rimelig pris, bra design. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Vi har hvitevarer fra IKEA og er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 De fleste hvitevarene våre er fra IKEA og fungerer som bare rakker'n. Vi valgte å kjøpe stekeovenen et annet sted fordu IKEA ikke hadde de funksjonene vi ønsket i den riktige fargen. Hvitevarene IKEA har er av merket Whirlpool og er like bra som andre Whirpool-produkter. Den eneste forskjellen er det lille IKEA-merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Vi har hvitevarer fra IKEA og er veldig fornøyd Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er også veldig fornøyd med mine hvitevarer fra Ikea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 24. september 2003 #7 Del Skrevet 24. september 2003 *puh* Holdt litt pusten da jeg gikk inn på denne tråden. Vi har nettop kjøpt oss nye hvitevarer fra IKEA og jeg ble svett av angst for å oppdage en "Vi-haaater-IKEA-hvitevarer-ford-de-er-så-sabla-dårlig-tråd" Bra at det virker som at dere har hatt utelukkende gode erfaringer med de :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå