Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2010 #1 Skrevet 18. juni 2010 skal begynne på loette 28, og har aldri brukt p-piller. har dere gått opp i vekt av denne? eller andre p-piller? hvor mange kg gikk dere opp i vekt? har puppene deres blitt større? gått opp en cup eller fler? fra hvilken cup til cup?
Gjest Awsome Skrevet 18. juni 2010 #2 Skrevet 18. juni 2010 Nei, trur ikkje det. Nei, gikk ikkje opp når eg brukte et annet merke heller. Puppene er like store som de "alltid" har vært.
J88 Skrevet 18. juni 2010 #3 Skrevet 18. juni 2010 Jeg har gått på Loette. Jeg fikk så og si alt av bivirkningene. !! Måtte bare slutte. Småblødninger hele tiden, sulten konstant, og da jeg er redd for å gå opp i vekt hadde jeg alltid tingang på epler.. så gikk J***** mye epler for å si det sånn.Så la ikke på meg. Men uten eplene eller innstillingen på at at jeg ikke ville gå opp i vekt, ville jeg garantert vært smellfeit nå. Spiste stor middag, og 35 min etter var jeg like sulten. Hadde hetetokter hele tiden, masse kviser, kløe,nedstemt+++ Men,- alle reagerer forskjellig. Kan hende disse er supre for deg Ikke alle får bivirkninger. Jeg var bare veldig uheldig tydeligvis. Håper de funker fint for deg!
Gjest SmallTalk Skrevet 18. juni 2010 #4 Skrevet 18. juni 2010 skal begynne på loette 28, og har aldri brukt p-piller. har dere gått opp i vekt av denne? eller andre p-piller? hvor mange kg gikk dere opp i vekt? har puppene deres blitt større? gått opp en cup eller fler? fra hvilken cup til cup? Man går ikke opp i vekt av p-pillene i seg selv, men de kan føre til at kroppen får vannansamlinger som fører til økt vekt. P-pillene får derimot ikke kroppen til å begynne å lagre fett slik folk ser ut til å tro. Puppene kan bli større, men det er heller ingen selvfølge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå