Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 25. september 2003 LD over meg??.... mmmmmmmmm....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. september 2003 #22 Del Skrevet 25. september 2003 Linemor er ikke moderater, det er de andre, så da blir det vel 1: Linemor (SUVEREN ENER DA!!!) 2: Chimp... *pikker litt på skulderen til JuggerMathias* døh - hva har det med saken å gjøre da? De fleste innleggene hvor jeg er moderator skriver jeg jo i andres innlegg - det teller jo ikke med... vi skulle heller hatt 50 ekstra bare sånn for det atte - om ikke hundre... Forresten har tellingen av innlegg vært vurdert flere ganger, om det skal synes - siden mange synes det er kjempefestlig å øke innlegg for tøys og tull. Bortsett fra det, er jeg ikke så stolt over innleggsantallet mitt - ja, jeg har et liv - nei, det er ikke synd på meg - og jeg er fortsatt sur på Gry som ikke vil ha en egen kategori som heter "Stakkars"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 25. september 2003 Forresten har tellingen av innlegg vært vurdert flere ganger, om det skal synes - siden mange synes det er kjempefestlig å øke innlegg for tøys og tull. . :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 25. september 2003 ... men nærmer meg i stormskritt da LD!!!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 25. september 2003 ... og jeg skulle bli mer seriøs igjen... herregud... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 25. september 2003 *stønn... for et slit!....må ta en pause!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 25. september 2003 SÅNN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. september 2003 #28 Del Skrevet 25. september 2003 .. å nei da .. du ligger fortsatt under for LD.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 25. september 2003 phø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 25. september 2003 I skrivende stund har du meg over deg' date= Lasse! Og der trives du best ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 25. september 2003 #31 Del Skrevet 25. september 2003 *Kommer nå tuslende etter jeg da....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. september 2003 #32 Del Skrevet 25. september 2003 Sjekket og oppdaget med skrekk og gru at jeg er nummer 55 på den listen... :o Liv utenom...Next... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. september 2003 #33 Del Skrevet 25. september 2003 Mathias=seriøs :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #34 Del Skrevet 25. september 2003 :oops: :oops: Men det er jo ingen seriøse diskusjoner for tiden jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 25. september 2003 #35 Del Skrevet 25. september 2003 Yesss! Yesss!! Jeg er nr 181 på lista -- dere kan ikke ta meg igjen såh!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. september 2003 #36 Del Skrevet 26. september 2003 Heia Jamila!!! Pr akkurat nå er jeg nr 37 på den lista... Det er skremmende høyt oppe. Må nok begynne å bli litt seriøs snart :-? Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå