April Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #241 Del Skrevet 29. mars 2004 lmari-hm, ja den er visst populær den! Jeg har nemlig aldri hørt om noen som har brukt den, men nå har ikke jeg vært i så mange bryllup da! Får håpe ikke så mange av gjeste våre har det heller da, sånn at de ikke tenker " å nei, ikke den igjen"... Vi får forresten stadig svarkort 14 som kommer hittil, 1 som har sagt nei og det irriterer meg :evil: Det er søskenbarnet mitt som jeg ser veldig sjelden og vi hadde egentlig ikke tenkt å inivtere han! Men de siste årene, har vi bare truffet hverandre i begravelser og nå er både farmor og farfar døde og derfor blir kontakten kjempe sjelden!!! SÅ jeg synes det var litt dårlig gjort :-x Men han har sikkert en veldig godt grunn Det er 10 uker igjen :o til bryllupet!! Men jeg gleder meg masse På lørdag skal jeg snakke med konditoren, han virker åpen for sånn kake jeg vil ha..Så får vi se om vi blir enig i dekoren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 29. mars 2004 #242 Del Skrevet 29. mars 2004 Helluu Blir sikkert spennende med bryllupskaken :D ::lykke til:: Synes det er dårlig gjort av folk å si nei til bryllupsinvitasjon jeg. Da bør de ha en grunn i allefall som at det blir "for langt unna og dyrt" eller av helsemessige grunner eller noe sånt. Menmen. Vedkommende fetter får bare ha det så godt, dere skal nok kose dere uansett :D Ønsker deg en riktig god mandag ( skal snart på jobb -bah! ) Klems fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #243 Del Skrevet 29. mars 2004 Hei Diva! Ha en riktig fin dag du også! Kos deg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 30. mars 2004 #244 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei på deg, vet du hva, jeg har også en sånn fetter som jeg aldri ser, og som jeg tenkte hadde vært hyggelig å se i noe annet enn begravelse. Men tror du han og kona kommer, neida, de har bestilt seg tur til London! Og det gjorde de etter at de hadde fått forhåndsvarsel..... Tar helt klart et hint jeg.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #245 Del Skrevet 30. mars 2004 :evil: Det er det man får igjen for å være hyggelig!!! Å så bestille tur etter man har fått forhåndsvarslet...Akkurat som om det ikke går an å reise en annen helg Jeg sliter skikkelig om dagen, er deppa over å være så tjukk og det er ikke enkelt å slanke seg..Tror jeg bare må ta meg selv i nakken og begynne å ta litt ansvar for mitt eget liv! Ikke bare forvente at alle andre skal fikse og ordne ting for meg.. :cry: :-? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. mars 2004 #246 Del Skrevet 30. mars 2004 Uff da, ikke fortvil! Jeg har faktisk et tips, men det er ikke saa morsomt - sykle til jobben! Naa vet jeg ikke hvor lang reisevei du har da, men her borte er bussene saa treige at jeg sykler istedet! HJelper baade paa humoeret og formen aa vaere litt aktiv...har faktisk gatt ned en kilo (ikke saa mye, men likevel!) siden jeg begynte aa sykle hver dag for noen uker siden. Men er dus ikker paa at du trenger aa gaa ned saa mye? Synes hvertfall ikke du saa tjukk ut paa bildet jeg saa av deg! Saa dumt med fetteren din - du faar bare blaase en lang (bryllups)marsj i ham! Ha en fin ettermiddag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 30. mars 2004 Forfatter #247 Del Skrevet 30. mars 2004 Takk for tips, vennen! Men det er 5,5 mil inn hit!! Så det blir litt langt, men jeg kjører jo først til bussen og hvis jeg tar en annen vei så er det bare 3 km...Kunne jo sykla dit, hm...Noe å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. april 2004 Forfatter #248 Del Skrevet 1. april 2004 Dette ligner på rosefargen vi skal ha! Synes den er så kjempe fin jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. april 2004 #249 Del Skrevet 1. april 2004 Elsker rosa roser jeg ogsaa! Vi har god smak, vi! 8) Hvordan gaar det med kaken? Fikk du snakket med konditoren? Maa huske paa aa gi naermere beskjed til han som skal lage vaar kake jeg ogsaa. Har du forresten ordnet med forlovererklaeringer etc. ennaa? Lurer paa om det haster, jeg?! Jeg faar proeve aa ordne det innen noen uker... "Kos" deg med regnskapsforeren din...! Hilsen en som boer jobbe litt naa hun ogsaa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. april 2004 Forfatter #250 Del Skrevet 1. april 2004 Elsker rosa roser jeg ogsaa! Vi har god smak, vi! 8) Hvordan gaar det med kaken? Fikk du snakket med konditoren? Maa huske paa aa gi naermere beskjed til han som skal lage vaar kake jeg ogsaa. Har du forresten ordnet med forlovererklaeringer etc. ennaa? Lurer paa om det haster, jeg?! Jeg faar proeve aa ordne det innen noen uker... "Kos" deg med regnskapsforeren din...! Hilsen en som boer jobbe litt naa hun ogsaa... Vi har god smak ja.. Håper brudebuketten blir fin! Skal snakke med konditoren på lørdag, er spent på om jeg får det som jeg vil... Vi sendte alle papirene i midten av februar, tror forlovererlæringene må sendes sammen med papirene for prøving av ekteskapsvillkårene! Det fikk hvertfall vi beskjed om... Jeg som er regnskapsfører og det er revisoren som henger rundt øra mina Fikk forresten lønn i dag... 18 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 1. april 2004 #251 Del Skrevet 1. april 2004 Sorry, vennen - det gikk litt fort i svingene! Vet jo at du er regnskapsfoerer.... Oi, tror jeg maa faa opp farten naar det gjelder de dokumentene...! Maatte bare hoere med eksperten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 1. april 2004 Forfatter #252 Del Skrevet 1. april 2004 Anytime babe! Bare å spørre! Nå gikk revisoren Men jeg burde i grunn jobbe alikevel, har MASSE å gjøre Men KG er mer gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 1. april 2004 #253 Del Skrevet 1. april 2004 Dette ligner på rosefargen vi skal ha! Synes den er så kjempe fin jeg!! Fin! (Må løpe på jobb, derfor denne korte hilsenen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 1. april 2004 #254 Del Skrevet 1. april 2004 Heisann! Er bare innom og snoker litt i boka di hehe.. Skal ta meg sammen og sende mail snart jeg, med en liten oppdatering :D Klem så lenge! D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. april 2004 Forfatter #255 Del Skrevet 2. april 2004 HJELP MEG, JENTER!! Se her.... Valgets kvaler.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 2. april 2004 #256 Del Skrevet 2. april 2004 Har ikke vært i Florida eller på cruice, men jeg har vært på Barbados med familien min om jeg husker det som ganske fantastisk! Men det gjør vel ikke valget ditt så mye lettere... Klem, 9na. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. april 2004 Forfatter #257 Del Skrevet 2. april 2004 He,he..Nei, egentlig ikke! Men jeg har hørt begge deler om Barbados! Ringte de jeg fikk tilbudet på Barbados fra og da måtte vi være hjemme igjen innen 14. juni for å få det tilbudet! Så de skulle sende meg et tilbud på den perioden vi skal dra! Men jeg regner med vi ender opp med Florida og Karibien! Uansett, ingenting er avgjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 2. april 2004 #258 Del Skrevet 2. april 2004 Florida og Karibien er jo mer "spennende" enn å ligge på stranda på Barbados, da. Uansett så tror jeg at dere kommer til å få en sinnssykt fin tur, det høres jo sånn ut!! ... du er klar over at det snart bare er to måneder igjen til du skal gifte deg?!?!?!?!?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 3. april 2004 Forfatter #259 Del Skrevet 3. april 2004 :o It is now lørdag 03.04.2004 at 15:48:24 Event: Bryllupet vårt Scheduled For 12.06.2004 14:00 2 months 8 days 22 hours 11 minutes 36 seconds or 9 weekends or 70 days or 1 678 hours (1 119 waking hours) or 100 691 minutes or 6 041 495 seconds Tiden flyr... Tror bryllupsreisen blir kjempe bra jeg, gleder meg i allefall noe vanvittig!! I dag har jeg vært hos bakeren og bestemt kake..Det blir sjokoladekake med sjokoladekrem inni, hvit fondant over, prikker over hele kaken, noen blader rundt og friske rosa roser rundt ved stangen som går gjennom kaken og på den øverste kake blir brudeparet! Tror det blir veldig fint, er kjempe spent på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. april 2004 #260 Del Skrevet 4. april 2004 O-hoi! Den kaken blir sikkert knall :D Ha en goood arbeidsuke ( den blir heldivis litt forkortet ) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå