April Skrevet 2. april 2004 #1 Del Skrevet 2. april 2004 Vi har egentlig bestilt bryllupsreise til Fort Lauderdale og cruise i Karibien, totalt 14 dager..Dette kom på 32000kr for oss to.. Nå har jeg fått tilbud på 12 dagers tur til Barbados til 8900kr per.pers! Og jeg ble så usikker, for jeg kunne tenkt meg alt sammen! Noen som kan komme med noen fordeler/ulemper for meg! Må bestemme oss ganske fort! Det var greit for sambo at vi bare dro på en øy og var der, det er det også for meg, samtidig som jeg kunne tenke meg å dra på shopping i Fort Lauderdale og reise med et av verdens største cruiseskip! HJELP :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #2 Del Skrevet 2. april 2004 Hadde det vært meg ville jeg dratt til Barbados, og brukt pengene som ble "til overs" på en shoppingtur til Barcelona eller noe sånt! Ganske stor prisforsjell på de to turene da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 2. april 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 2. april 2004 Har nå snakket med de jeg fikk tilbudet fra og da er siste hjemreisedag 15. juni! Så de kunne lage et nytt tilbud, men da er vi fort oppi 12-13000 alikevel! Så da reiser vi nok på cruise alikevel.. Sånt lureri :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå