Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2004 #221 Del Skrevet 13. mars 2004 Hei på deg! Takk for pm - og link til kjolen - den var nydelig. Synd du ikke har link til den andre også, for det hadde vært moro å se! Høres ut som om du har en stor jobb foran deg, med invitasjoner og svarkort! Men det er sikkert en veldig koselig jobb også, så jeg skjønner at du har lyst til å begynne snart! Du får kose deg med jobben! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 14. mars 2004 #222 Del Skrevet 14. mars 2004 Åh, så flott at dere fikk fikset alt! Hvor kjøpte dere papir, forresten? Og ble det dyrt? Skjønner godt at du klør i fingrene etter å begynne med printing og invitasjoner og alt med seg! Men det er jo bare å starte - det er tross alt ikke sååå lenge til de skal sendes ut? Og det er jo godt med alt som er gjort, er det ikke det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 14. mars 2004 Forfatter #223 Del Skrevet 14. mars 2004 Vi kjøpte papir i kjelleren på Norway Design, 300 ark og 100 konvolutter kom på 540kr, så det var vel ikke så aller verst det.. Tenkte jeg skulle printe ut svarkortene etterpå..Deilig med alt som er unnagjort ja Får prøve å få levert ark til hun venninnen min i begynnelsen av uken sånn at hun kan få printet ut invitasjonene i løpet av uka..Er litt ivrig på å få de ut egentlig!! He, he.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #224 Del Skrevet 15. mars 2004 Nå er konvoluttene og svarkortene printet ut Og invitasjonenen til lunsjen dagen etter..Der er vi bare 17 stykker, så det var ikke så store jobben! Tror jeg skal få sambo til å levere arkene til venninnen min etterpå i dag, greit å få det unna synes jeg Sambo snakket litt med toastmasteren i går og det var greit at folk ringte til han ang taler og sånne ting! Og han ville også at vi skulle treffes om en stund og snakket litt om tankene vi hadde rundt bryllupet og hans rolle..Han er skikkelig kul egentlig :-) Forloveren min ville prøve kjoler igjen, så skal på brudesalongen i morgen! Hun har heller ikke sett kjolen min, så hun er spent på den! Håper hun også finner seg en kjole :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #225 Del Skrevet 17. mars 2004 Bare løper en kjapp tur innom her, har akkurat kommet på jobb! Var så kvalm i dag tidlig at jeg måtte gå av bussen! Så da måtte jeg gå tilbake til bilen, 40 minutter! Ikke gøy når man er kvalm og svimmel!! Så fikk jeg slappet av litt hjemme og det hjalp litt.. Venninnen min fikk arkene fra meg i går og sannelig fikk hun skrevet ut alle invitasjonene og levert de til meg, så i kveld skal navnene skrives på og konvoluttene printes ut :hoppe: Ah, som jeg gleder meg! I morgen går de i posten Har ønsket meg digital kamera av pappa til bursdagen vår og det ser ut som vi får det!! Snille pappa`n min :klem2:... Forloveren min fant seg kjole i går, hun kommer til å bli kjempe fin!! Hun skal ha denne i lilla...Nå fant jeg også kjolen svigermor skal ha denne, men i denne fargen..Min er ganske lik denne...Og jammen meg fant jeg mamma sin også, hennes er mørkeblå! Vi skal nok bli fine tenker jeg...Bortsett fra at jeg skulle vært slankere Nå får jeg forte meg å jobbe noen timer, så jeg kan dra hjem og fixe invitasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 17. mars 2004 #226 Del Skrevet 17. mars 2004 Huff, stakkars deg som var uvel! Håper formen er bedre nå! Det kommer til å bli mange flotte damer i bryllupet ditt, men jeg tror jammen at du kommer til å bli den aller, aller fineste, jeg! .. Så kult med innbydelser, da blir det med en gang litt mer virkelig, gjør det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. mars 2004 Forfatter #227 Del Skrevet 19. mars 2004 Invitajsonene gikk i posten i går, er så spent på svarene vi får! Håper folk synes de er fine da..Nå er alt mer virkelig ja, lmari Shania Twain er rå... Var på konserten hennes i går og makan til dame..Og sånn som hun behandlet fansen, mange fikk ta henne i hånden, hun skrev autografer, noen kom på scenen og sang med henne, en annen danset sving og plutselig satt hun blandt publikum og sang!! Nei, dette var det største jeg har opplevd noen gang!!!! Drit bra var det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 22. mars 2004 #228 Del Skrevet 22. mars 2004 Heisann vennen! Håper du har hatt en fin helg! ... det var forresten "From this moment" som var solosang i kirken i bryllupet som jeg var i nå i helgen. Nydelig sang, jeg fikk både gåsehus og tårer i øynene... Og så ligger det bryllupstips til deg i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 23. mars 2004 #229 Del Skrevet 23. mars 2004 *Klasker lanke med en Shaniafan* Hipp og hopp, nå venter vi bare på den neste store stjernen...... Som selvsagt må bli Alan Jackson siden Garth Brooks har gitt seg....? Er du med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 23. mars 2004 Forfatter #230 Del Skrevet 23. mars 2004 Tusen takk for mange tips Hadde kjempe lyst til å reise i kirken og se på, men jeg ville liksom ikke gå alene heller...Hvem var det som sang solosangen? Kanskje det er hun samme som vi skal ha...? Håper det begynner å komme noen svarkort snart jeg..Mormor vil ikke komme og det synes jeg er så kjedelig! Hun er den eneste besteforeldren jeg har igjen..Men hun synes det blir så slitsomt og orker ikke! Saken er jo at hun er sprek som rakkeren! Jeg skal hvertfall prøve å få henne til å være med på vielsen og middagen, men hvis hun først kommer seg ut, vet jeg at hun vil kose seg... I dag skal jeg til frisøren og se om vi kan finne noen frisyrer til bryllupet! Jeg er litt usikker på hva jeg vil ha selv, men jeg tror jeg vil ha det ganske enkelt! Skal ha både tiara og slør og da gidder jeg ikke styre så voldsomt med håret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #231 Del Skrevet 24. mars 2004 Vi fant noen fine sveiser i går, så det gleder jeg meg til Skal dit igjen ca.3 uker før bryllupet og stripe det og prøve å sette det opp en gang til..Var viktig for meg å ha en sveis som var enkel å sette opp, samtidig elegant! Så sånn det ser ut nå kan hun komme dit vi skal ha festen og sette opp håret mitt, jippi! Fikk også det første svarkortet i går, fra sambo`s bror Mamma hadde sendt kortet sitt i går, så da kommer vel det snart også tenker jeg.. Og så får vi så mye fine tilbakemeldinger på invitasjonen Alle synes de er så utrolig flotte...Lurer på om jeg skal sende de til Gry, så hun kan legge de ut på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 24. mars 2004 #232 Del Skrevet 24. mars 2004 Takk for hilsen i dagboka mi :-) Alle mine venner kaller meg bare fjortisen pgr av at jeg er så hekta på Eminem Men er det så rart da?? Han er jo sååå deilig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #233 Del Skrevet 24. mars 2004 Eminem er digg ja Hva jeg hadde gjort for å få han, sukk Koselig å se det er flere av oss "fjortiser" da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blyg Skrevet 24. mars 2004 #234 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei Juni04. Ville bare takke for hilsen i dagboken min!! Koselig å bli tatt godt imot av erfarne KG brukere!! Ønsker deg masse lykke til... husk nå er det bare 13 uker igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 24. mars 2004 #235 Del Skrevet 24. mars 2004 Heisann Long time - no see. Håper du har det bra og koste deg masse i syden : ) De kjolene du linket til på forrige side var jo DØDSFINE da! Elegant bryllup blir det nok ja! :D Hos oss tusler og går det, men jeg har vært sykemeldt en uke. Skal i gang igjen på jobb i morgen. Glad det kun er to dager med jobb før helgen, er ganske kjørt pga problemer med svimmelhet og "utbrent" følelse i kroppen. Men nok om meg! Skal ta å sende deg en mail i løpet av dagen jeg ( hadde du msn forresten ? ) Håper alt står bra til og at det blir årnings med bryllupsplaner og alt :D Ha en god dag. Stor klem fra Diva p.s : har du bilde av frisyren(e) du vurderer ? ::spent:: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #236 Del Skrevet 25. mars 2004 Tusen takk for hilsner Kikker bare raskt innom..Revisor er her, så jeg må jobbe! Kjedelig å ikke få være så mye på KG!!! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #237 Del Skrevet 25. mars 2004 Nå har han endelig ferdig for i dag.. Diva-lenge siden sist ja..Tror jeg har sendt deg noen tullemailer innimellom :oops: Håper det går greit! Har ikke msn..Jeg synes også de kjolen er skikkelig stilige, tror de blir skikkelig flotte jeg!! Håper du føler deg bedre, vennen! Du må slappe av og ta være på deg selv også :klem2: *venter spent på mail* Bryllupsplanene går sin gang, alt er hvertfall i rute! Skal se om jeg finner noen frisyrer jeg.. *leter* Denne likner litt.., men ikke fullt så stor! Mer kompakt..Likner litt, men ikke så stram foran! Luggen løftes litt, ellers ser jeg så streng ut...Prøvde også svinevalke, eller hva det heter..Vet ikke helt hva vi ender opp med! Men tror det blir bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. mars 2004 #238 Del Skrevet 27. mars 2004 Hei på deg, stilige frisyrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 27. mars 2004 #239 Del Skrevet 27. mars 2004 .. Og "From this moment" skal være solosang i det neste bryllupet jeg skal i også - i mai... Populær sang du har valgt deg! Men det er jo så vakker tekst, som virkelig passer godt til bryllup, så da gjør det ingenting! Håper du har det fint i helgen. Nå begynner det VIRKELIG å nærme seg den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 29. mars 2004 Forfatter #240 Del Skrevet 29. mars 2004 *Klasker lanke med en Shaniafan* Hipp og hopp, nå venter vi bare på den neste store stjernen...... Som selvsagt må bli Alan Jackson siden Garth Brooks har gitt seg....? Er du med? Denne så ikke jeg før nå :o :oops: Men JAAA, jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå