Gjest Lisa Skrevet 18. juni 2010 #1 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg var dum og hadde ubeskyttet sex i syden, og fikk da bakteriell vaginose. (Det luktet iallefall slik av han, som det gjør av meg nå, og jeg merket lukten på meg allerede samme dag.) Iallefall, jeg prøvde først lactal, men lukten kom tilbake etterhvert. Nå har jeg fått slike "piller" som man putter i sjeden som heter flagyl (500mg). Jeg fikk beskjed av legen om å bruke den i 5 dager, og se om det ble bedre. Hvis ikke så skulle jeg bruke den i 10 dager. Jeg luktet ikke noe mer etter 2. tablett, men hos meg pleier det å komme å gå som det vil/ og kommer spesielt tilbake etter sex. Desverre også under sexen ;s Jeg vet jo ikke da om jeg er helt kvitt det etter 5 dager, så går det bra om jeg går kuren helt ut? Altså i 10 dager, selv om jeg er frisk igjen etter 5 dager? Noen som har erfaringer og vet at den virker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 18. juni 2010 #2 Del Skrevet 18. juni 2010 Man skal vel gå ut kuren uansett om man blir bedre på noen dager. http://nhi.no/sykdommer/kvinne/infeksjoner/bakteriell-vaginose-1343.html Stod ikke noe om sex der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lisa Skrevet 18. juni 2010 #3 Del Skrevet 18. juni 2010 ja, eller. Legen sa jeg skulle slutte etter 5 dager, hvis det hadde gått over da. Men fikk jo 10 tabletter, så er vel ikke no krise om jeg bruker alle selv om jeg egentlig har fått det bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #4 Del Skrevet 18. juni 2010 Kanskje spar de 5 andre i tilfelle du får det tilbake igjen. Tror ikke det hjelper og ta flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lintin Skrevet 18. juni 2010 #5 Del Skrevet 18. juni 2010 bakteriell vaginose er ikke smittsomt så du har nok ikke fått det av å "rulle i høyet" Ville tatt en tur til legen igjen for en ny sjekk:) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 18. juni 2010 #6 Del Skrevet 18. juni 2010 bakteriell vaginose er ikke smittsomt så du har nok ikke fått det av å "rulle i høyet" Ville tatt en tur til legen igjen for en ny sjekk:) Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå