Gå til innhold

Liker jenter å bli slikket?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Liker dere jenter egentlig det å bli slikket noe særlig? Eller ligger dere bare der og venter og håper på at han blir ferdig snart? Liker dere bedre å suge enn å bli slikket?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å bli slikket. Men å bli slikket feil er vondt. Så jeg elsker å bli slikket av en som kan sine sakeer, eller i det misnte er lydhør dersom jeg ber han gjøre det på en annen måte.

Jeg digger å suge en hard pikk til en person jeg liker, og som gir uttrykk for at han liker det.

Skrevet

Elsker å bli slikket! Den letteste måten for meg å oppnå orgasme.

Jeg liker bedre å bli slikket enn å suge, men jeg liker det også. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å bli slikket når det gjøres riktig, ellers så kan det føles ubehagelig. Slikking er for meg også den letteste måten å oppnå orgasme :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å bli slikket, men det må gjøres riktig ellers blir det kjedelig og ikke godt.

Jeg liker å suge også, men å bli slikket er bare toppen!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det - en liten stund. Er ikke så heldig som mange andre her, jeg har aldri fått orgasme på denne måten og heller aldri vært i nærheten av det. Synes det er fryktelig stressede å ha en mann som drar det ut i evigheter og titter forventningsfullt opp på meg...

Skrevet

Jeg liker det - en liten stund. Er ikke så heldig som mange andre her, jeg har aldri fått orgasme på denne måten og heller aldri vært i nærheten av det. Synes det er fryktelig stressede å ha en mann som drar det ut i evigheter og titter forventningsfullt opp på meg...

Å titte opp på dama mens hun blir slikket er en uting!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Å titte opp på dama mens hun blir slikket er en uting!

Veldig enig.

Jeg elsker å blir slikket, og kan bli holdt på med i evigheter, men da trenger jeg variasjon. litt pikk, fingrer inn i vagina (fy rakkern dere menn som glemmer det der.. :P) og finger i rumpa er bare flott.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Elsker å bli slikket, og samtidig bli fingret. Det er himmelen.

Jeg liker også godt å suge :)

Gjest Gjest
Skrevet

Rart. For jeg synes det stadig vekk er innlegg her på forumet om hvor kjedelig det er at typen slikker hele tiden :gjeiper:

Og hvis det er så godt å få en tunge i skrittet, hvorfor maser ikke jenter mer om å bli slikket da? :forvirret:

Skrevet

Jeg elsker det, eneste måten jeg oppnår orgasme på. Men som sagt tidligere i tråden, om jeg blir slikket feil så er det vondt.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er feil..? Rett på..? mener du..?

Skrevet

Det er ganske individuelt. Varierende følsomhet. Noen damer er i stand til å si hva de liker, med de andre må man prøve seg frem.

Skrevet

For harde bevegelser, tenner, biting. Klitoris er veldig ømfintelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er ganske individuelt. Varierende følsomhet. Noen damer er i stand til å si hva de liker, med de andre må man prøve seg frem.

Kanskje hun ikke er så flink til å si ifra hva hun liker da? Siden hun klager over at det er vondt.

Gjest Gjest
Skrevet

For harde bevegelser, tenner, biting. Klitoris er veldig ømfintelig.

Ah. Men der er vi ganske like, vi menn og dere kvinner. Alikevel har jeg vært borti de som bruker tenner. *au au*

Så skjønner deg godt jeg ;-)

Skrevet

Ah. Men der er vi ganske like, vi menn og dere kvinner. Alikevel har jeg vært borti de som bruker tenner. *au au*

Så skjønner deg godt jeg ;-)

Også er det noen som totalt har misforstått hvor klitoris faktisk er ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Veldig enig.

Jeg elsker å blir slikket, og kan bli holdt på med i evigheter, men da trenger jeg variasjon. litt pikk, fingrer inn i vagina (fy rakkern dere menn som glemmer det der.. :P) og finger i rumpa er bare flott.

Jeg liker ikke det, så der er vi forskjellige! Kan ikke utstå når han fingrer og gjør annet samtidig med å slikke, liker å fokusere på en ting av gangen.

Gjest Susanne
Skrevet

Jeg har aldri fått det helt store ut av slikking, ikke fingring heller.. er visst i mindretall her. Men til gjengjeld så får jeg orgasme av vanlig samleie, hver eneste gang, uten å måtte hjelpe til selv :gjeiper:

Har nesten mer følsomme pupper enn underliv jeg, elsker å bli tatt på/slikket på osv der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...