Gå til innhold

Liker jenter å bli slikket?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Av en grunn tror jeg de fleste som ikke "får noe ut av oral sex" ikke er 100% sikker på sin egen kropp.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Enten det, eller typen deres ikke er så flink med tungen!

;)

Gjest Blubberella
Skrevet

Av en grunn tror jeg de fleste som ikke "får noe ut av oral sex" ikke er 100% sikker på sin egen kropp.

Gjelder dette også alle former for sex? At man ikke er sikker på sin kropp dersom man ikke liker misjonær, doggy, 69 o.l.? Ganske snever tankegang med tanke på at folk er forskjellige med ulike preferanser.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Elsker å bli slikket, og kommer hver eneste gang ;-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

av og til hvis jeg er veldig kåt, da kommer jeg også som regel.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

For en snever tankegang! Alle som ikke liker misjonær er ikke sikker på sin egen kropp også?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått det helt store ut av slikking, ikke fingring heller..Til gjengjeld så får jeg orgasme av vanlig samleie, hver eneste gang, uten å måtte hjelpe til selv :gjeiper:

Har nesten mer følsomme pupper enn underliv jeg, elsker å bli tatt på/slikket på osv der.

Du er ikke alene! Vi er mange som ikke liker det og som synes det er kjedelig...samleie og puppeklåing derimot, er mye bedre.

Skrevet

Jeg synes at det å bli slikket er himmelsk. Jeg kommer veldig lett, men med en god partner kan jeg holde på i "evigheter" og bare nyte... (min forrige elsker å slikke meg, kunne ligge der og slikke i "timesvis"... ikke ble han sår eller lei.. Brakte meg nær orgasmen og roet seg og slik lå han og teaset... Fantastisk!)

Skrevet

Jeg liker ikke det :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det heller ikke..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må ha vært "uheldig" da (eller heldig, alt etter som man ser på det, hehe) for jeg har nesten bare møtt på jenter som ikke liker å bli slikket.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Liker det ikke. Mange hr prøvd, men ser overhode ingen sjarm med det. En gang sovnet jeg.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg likte det ikke, til jeg skjønte at jeg ikke ante hvor godt det kunne være. Jeg har ligget der som en stokk noen ganger og tenkt "bli ferdig da". Nå er det stor stas.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det heller ikke..

Samme her...hater det.

Gjest Susanne
Skrevet

Aldri falt deg inn at vi alle er forskjellige og reagerer ulikt på ting? Jeg er overhodet ikke usikker på egen kropp, er gift og har fantasisk sex med mannen jeg har vært sammen med i snart 7 år, men jeg liker bare bedre å pule :gjeiper: Dersom en får orgasme uten problem under samleie men ikke av oralsex, så er en usikker på egen kropp?! Da tviler jeg på en hadde fått det til i det hele tatt.

På samme måte har mange kvinner veldig følsomme pupper, mens de som ikke har det lurer på hva i all verden vi får ut av puppekos.. folk er ulike rett og slett.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare registrert at mange jenter har komplekser ifh til utseende og lukt der nede, og da er det en smule forskjell på å ha en manns hode mellom beina enn en kuk.

Gjest _Anonym_
Skrevet

Jeg elsker det, men som sagt tidligere så lenge det blir gjort rett.

Elsker at han suger litt på klitten og "puler" meg med tunga ^^ Herlig! ^^

Men hvis han begynner å fingre meg samtidig så blir det for mye, blir ofte litt hardhendt når han holder på med tunga samtidig, og det er ikke godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...