Gjest Ellisiv Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg kjøper mest 30 ml (EdT). Som regel lett å bruke opp før de blir for gamle, og tar ikke så stor plass... Og så er det ikke så veldig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg kjøper så små som mulig og helst ren parfyme eller edp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg foretrekker også 30ml flasker, tror aldri jeg har klart å bruke opp større flasker, og som oftest blir jeg lei av en duft lenge før den er oppbrukt (men jeg har søster, svigerinne og svigermor som setter pris på mitt vingleri). Forresten: av DKNY skulle jeg gjerne hatt 100ml, og jeg har også kjøpt 100ml av Bvlgari Petits et Mamans. Oppbevar parfyme mørkt og kjølig, gjerne i kjøleskapet. Selv har jeg samlingen stående i skapet på soverommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 Pleier å kjøpe 50 ml fordi jeg sånn stort sett passer på å handle parfyme i taxfree. Men kjøper jeg i vanlig parfymeri, holder jeg meg så vidt det lar seg gjøre til 30 ml pga både pris og at man rekker å bruke de opp før man blir lei. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Helst 50 ml. Jeg bruker parfyme hver dag og klarer å bruke dem opp, så det passer best. På tax-free, er det som sagt flest av typen flakonger med 50 ml, så det passer jo bra. Men jeg løper ikke rundt og MÅ ha tak i 50 ml da,- kan fint ta 30 og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå