Gå til innhold

Parfyme: Hvor store flasker kjøper du?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper mest 30 ml (EdT).

Som regel lett å bruke opp før de blir for gamle, og tar ikke så stor plass... :ler:

Og så er det ikke så veldig dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker også 30ml flasker, tror aldri jeg har klart å bruke opp større flasker, og som oftest blir jeg lei av en duft lenge før den er oppbrukt (men jeg har søster, svigerinne og svigermor som setter pris på mitt vingleri).

Forresten: av DKNY skulle jeg gjerne hatt 100ml, og jeg har også kjøpt 100ml av Bvlgari Petits et Mamans.

Oppbevar parfyme mørkt og kjølig, gjerne i kjøleskapet. Selv har jeg samlingen stående i skapet på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å kjøpe 50 ml fordi jeg sånn stort sett passer på å handle parfyme i taxfree. Men kjøper jeg i vanlig parfymeri, holder jeg meg så vidt det lar seg gjøre til 30 ml pga både pris og at man rekker å bruke de opp før man blir lei.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst 50 ml. Jeg bruker parfyme hver dag og klarer å bruke dem opp, så det passer best. På tax-free, er det som sagt flest av typen flakonger med 50 ml, så det passer jo bra. Men jeg løper ikke rundt og MÅ ha tak i 50 ml da,- kan fint ta 30 og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...