Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 17. juni 2010 #1 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei! Nå har jeg brukt Loette med hell siden november 09 eller der omkring, men nå siste måneden har jeg begynt å få mellomblødninger *sukk* Jeg skal selvfølgelig bestille meg legetime, men i mellomtiden; er det vanlig at det kan gå så mange måneder før mellomblødningene melder seg? Jeg har alltid trodd at om de ikke kom iløpet av de første tre månedene kom de ikke, men det var kanskje feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fink Skrevet 18. juni 2010 #2 Del Skrevet 18. juni 2010 Har du hoppet over menstruasjonen ( de hvite pillene) i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 18. juni 2010 #3 Del Skrevet 18. juni 2010 Nei, har ikke gjort det med disse pillene. Har fulgt bruksanvisningen til punkt og prikke også.. Men takk for svaret ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fink Skrevet 18. juni 2010 #4 Del Skrevet 18. juni 2010 Nei, har ikke gjort det med disse pillene. Har fulgt bruksanvisningen til punkt og prikke også.. Men takk for svaret ditt! Hm, da vet jeg ikke. Har brukt Loette i 5 år, og fikk bare mellomblødninger hvis jeg hoppet over mensen. Du kan jo høre med legen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå