Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #1 Del Skrevet 24. september 2003 Skulle bare si atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 :hår: :x :klø: :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 :hår: :x :klø: :o Undskyld, du er sikkert både søt og hyggelig, men når ble du vennen min? *roper på moderator som må komme og rydde i tråden min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 *står og ser litt på Emblas nakne rumpe.... humhum... Går videre... trallalalla..plystreplystre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Hvem er vennen din da???? :klø: Suz *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er ihvertfall vennen din, men jeg setter ikke alltid like stor pris på bakenden din.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. september 2003 #7 Del Skrevet 24. september 2003 Har du gulsott Embla??.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er ihvertfall vennen din, men jeg setter ikke alltid like stor pris på bakenden din.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #9 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er ihvertfall vennen din, : Ja, det er du :D Mathias: Nei, jeg har ikke gulsott, men jeg har fått bemerkninger om at jeg er så blek (blandt annet på rumpen), så jeg har tusjet den gul for å kamuflere dette. Noe annet du lurer på med det samme? (Hva er din undskyldning for å være gul) *grønn av missunnelse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. september 2003 #10 Del Skrevet 24. september 2003 ja... vokser du eller?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #11 Del Skrevet 24. september 2003 ja... vokser du eller?... Om jeg vokser? Neei, håper ikke det, hvor stor skal jeg bli da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. september 2003 #12 Del Skrevet 24. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #13 Del Skrevet 24. september 2003 Lurer på om noen ord har dobbelt betydning, jeg....?? *fundere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #14 Del Skrevet 24. september 2003 Lurer på om noen ord har dobbelt betydning, jeg....?? *fundere* Næh, hva kunne det være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå