Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #1 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei! Jeg har slitt med angst i store deler av livet mitt, men er først det siste året jeg har begynt å jobbe med det. For tiden er jeg utrolig trøtt, har hatt sånne perioder tidligere også. Kan sove 9 timer på natten og ikke føle meg uthvilt, gjøre litt fysiske ting på dagen og sove 1-2 timer midt på dagen før jeg er trøtt igjen på kvelden.. Er generelt trøtt gjennom dagen også. Har lest at angst/depresjon kan forårsake trøtthet, så lurer på om andre har erfaring med dette? Skal sjekke meg for mangelssykdommer også, men tar multivitamin hver dag, så tror jeg har det dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troilltøva Skrevet 17. juni 2010 #2 Del Skrevet 17. juni 2010 som og lese om meg selv.... venter spent på svar jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinamarie Skrevet 17. juni 2010 #3 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg har angst, har også slitt med depresjon tidligere. Og det er jo ikke så rart at man blir trøtt av det når man er bekymret/redd for noe hele tiden. Jeg gjør ikke noe med det, er ikke stort jeg får gjort. Får ikke sovet så mye på nettene pga angsten, så jeg sover heller et par timer på ettermiddagen. Men nå har angsten blitt så ille at jeg vurderer å spørre legen om å få noe for det, for i lengden så blir man helt utslitt av å ikke få sovet nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #4 Del Skrevet 17. juni 2010 Ja.. Du har nok rett i det med at det er slitsomt å ha angst! Det er det jo absolutt. Terapeuten min har kalt prosessen jeg har vært i det siste halve året en heltidsjobb. Har omtrent ikke orket å være på skolen og bare slappet av hjemme med små gjøremål. Nå har jeg en god periode med angsten, men dårlig med trøtthet.. Mulig det er slik at kroppen går i krise-modus når jeg har mye angst så jeg ikke merker trøttheten så veldig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå