Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Blir helt misunnelig.

Er over en mnd siden vi hadde sex, kona og jeg.

Hun er sur på meg for et eller annet og straffer meg på denne måten. typisk henne, har skjedd flere ganger.

Så sist jeg hadde orgasme var alene i går kveld.

Trist å lese, men takk. Gjelder ikke bare deg, jeg har det på samme måte. Sjelden det går over en måned, heldigvis.

Det er to uker siden forrige samleie - eller sex mellom oss to i det hele tatt.

Gjest Gjest
Skrevet

Trist å lese, men takk. Gjelder ikke bare deg, jeg har det på samme måte. Sjelden det går over en måned, heldigvis.

Det er to uker siden forrige samleie - eller sex mellom oss to i det hele tatt.

Meg igjen.

Det var veldig god sex vi hadde for 2 uker siden.

Gjest Mann36
Skrevet

Det er fler av oss. 1 gang i mnd maks her i gården. litt kjedelig å drive med den ukjente hele tiden.

Gjest birry93
Skrevet

Hadde utrolig deilig sex i natt, flere ganger, sammen med en treningskamerat. :biggrin: Gutten hadde ikke pult på evigheter selv, så han ble sprengkåt bare jeg kysset litt på ham. :hihi: Var engstelig for at han skulle komme i buksene et par ganger, men han gjorde nå helgigvis ikke det, da. ;)

Gjest tørke
Skrevet

Snart et år siden, etter en bytur der jeg ble med henne hjem. Husker ikke hva hun hette, eller hvordan hun så ut, bare kroppsfasongen. Ville ikke kjent henne igjen på gata. Og sånn har det vært med de foregående også de siste 4 årene.

Skrevet

Du har vært gift i 6 mnd, men har ikke hatt sex siden september 2009!? :sjokkbla:

Jepp! Viss du går inn og les dagboka mi som er linka til i signaturen, så kan du lese om kvifor.

Skrevet

En eller annen gang i desember i fjor, det var ikke noe særlig...

AnonymBruker
Skrevet

I dag tidlig med en kollega, på et "hemmelig rom" på jobben. Vi er for så vidt begge single, men hun er på vei ut av et langvarig forhold. Et par uker til nå, så har hun flyttet. Blir nok et tidlig treff i morgen også. Dagens høydepunkt var at hun hadde på stayups under kjolen ;).

Gjest lovelove
Skrevet

Ca en time siden. Var helt herlig, som vanlig! Jeg fikk sex mot at jeg laget frokost til han. Haha forholdet vårt er fantastisk

Gjest lovelove
Skrevet

Stryk den! Halvtime siden, på stuegulvet..jeg elsker disse dagene :rodmer::sengekos:

Gjest birry93
Skrevet

Stryk den! Halvtime siden, på stuegulvet..jeg elsker disse dagene :rodmer::sengekos:

Dagen er ennå ung! :gjeiper:

Gjest thelife
Skrevet

På lørdag, eller nærmere sagt natt til søndag ;)

Var i en bil, og siden vi ikke skulle bli oppdaget av eventuelle kandidater på veien så kjørte vi inn på ei skiløype (JA, ei skiløype :sjenert:)

Etter den fantastiske hyrdestunden skulle vi rygge ut igjen fra denne såkalte skiløypen da.. Det gikk rett vest.. Satt fast med understellet og alle 4 hjula godt planta nedi snøen :skratte:

Takk gud for viking redningstjeneste og for at jeg kom hjem ikke tidligere enn 05.30 ..

Gjest Seniorita
Skrevet

Mange dager siden. kjennes ut som flere år.. :grine:

Gjest SelvesteTerese
Skrevet

Altfor lenge siden :/ sukk.

Skrevet

I august i fjor ! Må si jeg har vært veldig flink til å klare meg uten, ble nesten litt stolt nå.. :):)

AnonymBruker
Skrevet

Igår, var helt fantastisk! ;)

Skrevet

Natt til i går og i dag morges :gjeiper: Bare elsker det!!! :sengekos:

AnonymBruker
Skrevet

På søndagsmorgen, fremdeles full etter lørdagens strabaser.. Men for første gang på veeeldig lenge, og det var så sinnsykt deilig!!!! :jepp:

Tusen takk til kompisen min :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...