Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Heloise

Med en person eller "alene"?

Hmm med min partner var sist gang i begynnelsen av januar og det var helt fantastisk.

Alene må ha vært for noen dager siden... Det var kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en person eller "alene"?

Hmm med min partner var sist gang i begynnelsen av januar og det var helt fantastisk.

Alene må ha vært for noen dager siden... Det var kjedelig.

går ut fra at du med ordet "alene" (hvorfor i anførselstegn?)mener at du onanerte for noen dager siden...

brukte du rabbitvibrator eller bare fingre?? lå du på magen eller ryggen når du fikk orgasme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestenjente21

Mitt siste samleie var i går, med en gammel flamme som tok opp kontakten. Vi drakk vin og skulle sove sammen, men det ene førte til det andre. Det var i grunn ganske så forutsigbart, men det var godt og lidenskapelig.

Jeg ngrer imidlertid likevel i dag, da jeg sitter igjen med en vemodig følelse og vet at han snart skal reise. Jeg er ikke forelsket i ham, men en natt er ikke vert de litt ekle følelsene som kommer dagen derpå og som sitter igjen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være over 2 mnd siden. Har krise i ekteskapet og bor hver for oss for tiden - mens vi "tenker". Jeg bor hjemme i huset vårt og han har flyttet i leilighet.

Husker faktisk ikke hvordan det var, jeg bare vet at jeg savner ham i sengen - ikke bare sexen, men jeg savner HAM :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

I går... For trangt!

Sex på bøttekottet? :fnise:

Er litt for lenge siden jeg og kjæresten hadde sex... Et par uker kanskje? Dårlig helse og andre hverdagslige tilfeldigheter er vel grunnen til det. Men i helga håper jeg på litt action :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex på bøttekottet? :fnise:

Er litt for lenge siden jeg og kjæresten hadde sex... Et par uker kanskje? Dårlig helse og andre hverdagslige tilfeldigheter er vel grunnen til det. Men i helga håper jeg på litt action :)

Det kan du få lure på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag. Jeg er griseforelska, så det var naturlig nok FANTASTISK!! :rodmer:

Good for you :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Madammen kom hjem i går! Knullet til helsa svikta, så knullet vi litt mer. Herreguuuud så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt. Det var ikke stort å skryte av, men jeg fikk da tømt pungen.

Ble med ei studentjente hjem fra byen, og det endte naturlig nok i senga. Begge var godt bedugget, så ble litt kleint. Men, men, ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 timer siden ;) Jeg klarer såvidt å sitte, han var svimmel etterpå, og holdt på å svime av... begge var kvalme. Det var med andre ord fantastisk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ukes tid siden,og det var "hverdagssex" ,godt,men ikke OMG! Har hatt uka,men er nå klar for en OMG runde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Er litt for lenge siden jeg og kjæresten hadde sex... Et par uker kanskje? Dårlig helse og andre hverdagslige tilfeldigheter er vel grunnen til det. Men i helga håper jeg på litt action :)

Og det ble det! Action både lørdag og søndag... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går tidlig. ingenting er bedre enn morgensex. :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Lørdag kveld, på/i sofaen, vi holdt jaggu på i mer enn en time, det gikk for henne mer enn tjue ganger og jeg kan ikke huske sist jeg var så tilfreddstilt, svett og sliten da jeg omsider gjorde magen og puppene hennes gråhvite og veldig klissete......

Søren, jeg glemte at den type sex ikke finnes på ordentlig (ordentlig=KG)....... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...