Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Katten.

Ikke siden mandag, og får meg ikke på nytt før på tordag. Hater når vi er i forskjellige byer - går på veggene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex hver dag i det siste, sambo er ekstra amorøs om dagen, både på kjøkkenet og på skjenken i stua, helt fantastisk :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i september.

Vi var på fest hos ei venninne. Hele kvelden hadde vi klina og styr på. Etterhvert som folk dro hjem, la vi oss til å sove på sofaen. Han begynte å fingre og slikke, og jeg lå der å stønnet. Plutselig hørte jeg en annen venninne på naborommet "HAR DERE SEX?????".. og vi svarte "øøøøh nei, selvfølgelig ikke!:P".

Så stoppet vi opp litt, og dro etterhvert på badet. Der ble det litt doggy, og så satt han på doet, og jeg oppå han. Så gikk vi å la oss i en seng etterpå. Snakket ikke med han dagen etter, og har ikke snakket med han etterpå. Har prøvd å ta kontakt, men han svarer ikke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges: da ble jeg slikket og befølt, jeg sugde han stiv og så avsluttet vi med deilig myk elsking i dag. Skal snart inn å legge oss. :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket ikke med han dagen etter, og har ikke snakket med han etterpå. Har prøvd å ta kontakt, men han svarer ikke :fnise:

Take a hint? ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birry93

Ble en herlig kjapp en hos min kjære på veien hjem! :biggrin:

Det kjipe er at jeg begynner å føle meg kåt igjen.... :gjeiper:

Endret av birry93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folkens, sex != samleie

Det utelukker lesbesex (men ikke guttesex), oralsex, etc. Alt utenom samleie er irrelevant i denne tråden.

Thank you!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altfor lenge siden, i august. Men det var så herlig at det varer ennå! Spennende når man ikke kan hverandres språk, hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Katten.

I går ettermiddag. Alt for lenge siden mtp at vi sov i lag i natt.

Blir heldigvis umiddelbart etter hun returnerer fra trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I natt med ei jente jeg møtte i baren når jeg kom hjem på hotellet etter en middag med jobben. Hun var ganske så deilig, og hadde sexy stay-ups på under kjolen! Hun skulle dra hjem til Ålesund i dag tidlig, og jeg ser henne nok aldri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor i august.. :sukk: Og det var forresten veldig ille. Fyren hadde en penis på størrelse med en leppestift. Hadde gnagesår i underlivet i en uke.. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...