Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

I natt. Jeg var full og ga han et medlidenhetsligg. Jeg var lite gira, så ligget var så som så. Angrer meg 😩

Anonymkode: a0c8f...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666

I går ettermiddag før hun reiste hjem. På hennes initiativ prøvde vi ut et nytt c-moment som var særs vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går formiddag imens vi for en gangs skyld var hjemme alene uten barn. Det var helt fantastisk. Bare glemte tid og sted, å koste oss skikkelig under dyna i mørket🥰

Anonymkode: 40585...9b8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I formiddag med kjæresten min men det var ikke noe særlig, og jeg faket som vanlig for å få han til å komme. 

Anonymkode: ac3fc...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex idag/kveld. Det var akkurat slik jeg liker det: facerape, fingerknulling, kvelning, knulling bakfra.. for å så bli pisket med belte på rompe og lår i nesten en time, med pauser innimellom hvor jeg får kos og skryt for hvor flink jeg er. 

Anonymkode: 4e2d4...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går kveld. Først en runde med elskeren min deretter en med mannen. Elsker å ha de begge samme kveld. Kom tre ganger til sammen. 
hmm. Må nok ha en runde til med mannen i kveld også.. 

Anonymkode: 2897d...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske sist og husker ikke hvordan det var heller. Blir nok en evighet til neste gang om det i det hele tatt blir noe igjen.

Anonymkode: fa844...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heit "sinnasex" med eksen i natt. Eller, det var det jeg trodde, helt til jeg våknet opp til den virkelige verden og et klissete laken. Akk ja...

Anonymkode: 1f7db...c86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk sex med han jeg dater i går kveld og i dag tidlig. Han er så syykt deilig! 😄 

Anonymkode: fbc4a...3c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex i dag etter lunsj :) Gjør det av og til.....sinnsykt!!

Anonymkode: 5e172...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgensex i går👍🏻 Begynner å få litt fart i sexlivet etter litt tørke og det er utrulig digg🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helgen. Vi pratet, drakk og hadde sex rundt omkring. Sofa, seng, gulv, kjøkkenbenk osv hele natten 🤣

Anonymkode: 14d20...e9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag etter nattevakt 🙂 det sies at ingen kuk er så hard som selve livet, men om morgen er det ikke langt unna med typen min... 

Anonymkode: bfac2...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk sex med han jeg dater i går kveld og i dag tidlig. Han er så syykt deilig! 😄 

Anonymkode: fbc4a...3c9

er du forelsket?

Anonymkode: 121f4...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...