Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?


Kjetil S.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søndag morgen.  Jeg våknet ved siden av mannen min og lå og slappet av i halvsøvne en stund. Han hadde morgenereksjon så jeg krøp ned og sugde ham en stund. Så satte jeg meg over ham og stakk ham på plass. Etter å ha ridd en stund rullet vi rundt og så elsket vi i misjonærstillingen en stund. Jeg trakk ut nattbordskuffen og fant frem Lelo-vibratoren. Etter to orgasmer ble det hans tur. Så sto vi opp til en masete hund. Sexen tok ca et kvarter og var deilig. Dagen ble fin.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foran speilet på badet i dag tidlig! Utrolig deilig og en fin start på dagen 

Anonymkode: bfac2...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rir ofte mannen på morgenen....tar ikke lang tid :) Fin start på dagen....elsker å ha kontroll på den måten, kommer lett selv av det.

Et forhold uten regelmessig sex hadde jeg aldri godtatt, da er man venner.

Anonymkode: b1b8b...fdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunmedham skrev (10 timer siden):

Søndag morgen.  Jeg våknet ved siden av mannen min og lå og slappet av i halvsøvne en stund. Han hadde morgenereksjon så jeg krøp ned og sugde ham en stund. Så satte jeg meg over ham og stakk ham på plass. Etter å ha ridd en stund rullet vi rundt og så elsket vi i misjonærstillingen en stund. Jeg trakk ut nattbordskuffen og fant frem Lelo-vibratoren. Etter to orgasmer ble det hans tur. Så sto vi opp til en masete hund. Sexen tok ca et kvarter og var deilig. Dagen ble fin.

Det hørtes fantastisk ut 😍

Anonymkode: 52ccb...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i høst med en og det var helt fantastisk. :) 

Anonymkode: 52ccb...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Fire runder i dag, intet mindre.

Vi er nyforelska og vært sammen knapt en måned. Grunnet høstferie har vi begge hatt fri. Det har blitt intet mindre enn 21 runder på fem dager. Skal sies at jeg aldri har opplevd lignende, vi har en kjemi av en annen verden. Vi blir aldri lei, føler alt vi gjør er å elske, drikke, spise om vi klarer å komme oss ut av senga og snakke i timesvis. Dette har vært den beste høstferien noensinne. :hjerte:

Anonymkode: c244b...ec9

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde samleie for 3 uker siden. Med leieboeren min. Det var godt.  

Anonymkode: 18fb0...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen med eks min i sommer, når vi ennå var ett par. Var alltid hett 🔥❤️🔥😚😚

Anonymkode: 15a4f...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går morrest. Med min kjære, et par runder. Litt kos og prat i mellom. Omtrent to timer. Jævla digg. 

Anonymkode: dd790...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I formiddag, på soverommet mens babyen sov i stua. Rakk akkurat å komme i mål begge to.

Anonymkode: b8270...029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nesten litt flaut å skrive det, men det er litt over 4 år siden med eksen. Det var ikke spesielt bra engang. 

Anonymkode: 8826d...ace

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

I natt på nattevakta etter en runde på treningsromet. Ingenting er som forbuden sex. 

Kvinne 

Anonymkode: 608fa...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...